کلینیک مروارید

آرایش دائم | با این روش زیباسازی دائمی یک صورت زیبا و جذاب داشته باشید

1401/03/09
1848
5
2

افراد با استفاده از آرایش دائم و به‌خصوص فیبروز ابرو، می‌توانند صورتی جذاب داشته باشند. در این مطلب با این روش زیباسازی صورت آشنا می‌شویم.

آرایش دائم؛ گزینه‌ای ایده‌آل برای خانم‌های پرمشغله

آرایش کردن یکی از روش‌های محبوب خانم‌ها برای افزایش زیبایی ظاهر خود است. این امر باعث افزایش جذابیت خانم‌ها می‌شود و به آن‌ها اعتمادبه‌نفس زیادی می‌دهد. اصلی‌ترین مشکل آرایش کردن، زمان زیاد انجام آن است. خانم‌ها باید هرروزه مدت‌زمان زیادی را جلوی آینه بایستند و خود را آرایش کنند. این امر برای خانم‌های پرمشغله و شاغل بسیار دشوار است و به همین خاطر برای این دسته از خانم‌ها، آرایش دائم ایده‌آل‌ترین گزینه به‌شمار می‌آید. خانم‌ها با استفاده از آرایش دائم می‌توانند برای مدتی طولانی، صورتی زیبا و جذاب بدون نیاز به آرایش کردن داشته باشند. در این روش در قسمت‌های مختلف صورت با استفاده از روش‌هایی مانند فیبروز ابرو، آرایش صورت به‌صورت دائمی انجام می‌شود. در این مطلب با این روش زیباسازی صورت و مزایای آن آشنا می‌شویم.

 

آرایش دائم

آرایش دائم چیست؟

از میان تمام روش‌های آرایش صورت، آرایش دائم توانسته طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کند. چرا که خانم‌ها با استفاده از این روش زیباسازی چهره، دیگر به آرایش روزانه نیاز ندارند و می‌توانند با یک بار صرف وقت و هزینه برای مدتی طولانی، صورتی زیبا داشته باشند. در آرایش دائم، آرایشگریان قسمت‌های مختلف صورت را با روش‌های دائمی و نیمه‌دائمی آرایش می‌کنند. برای مثال برای آرایش ابروها از روش فیبروز ابرو استفاده می‌شود که باعث افزایش زیبایی ابروها می‌شود.

روش‌های استفاده شده در آرایش دائم عموما نیمه دائمی هستند و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارند. باید اشاره داشت که برخی روش‌ها مانند تاتو کردن ابرو یا خط چشم، دائمی بوده و بعد از سال‌ها ممکن است کمی کم‌رنگ شوند. از آن‌جایی که خانم‌ها علاقه زیادی به تنوع دارند، انجام روش‌های کاملا دائمی در آرایش دائم ممکن است در طولانی‌مدت گزینه مناسبی نباشد.

چرا آرایش دائم گزینه‌ای جذاب است؟

دلایل زیادی وجود دارد که خانم‌ها آرایش د‌ائم را برای صورت انتخاب می‌کنند. از جمله این دلایل می‌توان به کاهش هزینه، صرفه‌جویی در زمان و عدم آسیب رسیدن به پوست صورت اشاره کرد. اگر می‌خواهید از این مزایا بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم آرایش دائم را در کلینیک زیبایی مروارید انجام دهید. کلینیک مروارید یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در شهر قدس است که شما می‌توانید انواع خدمات زیبایی و آرایشی را در آن زیر نظر بهترین متخصصین زیبایی دریافت کنید. در ادامه با دلایلی که این روش زیباسازی صورت را به یک روش جذاب تبدیل می‌کند، آشنا می‌شویم.

آرایش دائم باعث کاهش زمان آرایش شما می‌شود

یکی از مهم‌ترین مزایای آرایش دائم، کاهش زمان آرایش خانم‌ها است. بسیاری از خانم‌ها زمان بسیار زیادی را صرف آرایش خود می‌کنند. درصورتی‌که با استفاده از این روش، خانم‌ها دیگر به انجام آرایش‌های سنگین نیازی ندارند و صرفا می‌توانند در چند دقیقه و به‌صورت کوتاه و خلاصه خود را آرایش کنند. چرا که بیشتر قسمت‌های صورت آن‌ها آرایشی دائمی دارد و خانم‌ها می‌توانند از آرایش این قسمت‌ها صرف نظر کنند.

چرا آرایش دائم گزینه‌ای جذاب است


کاهش هزینه‌های آرایش در بلند‌مدت

خرید لوازم آرایشی هزینه بسیار زیادی دارد. به همین خاطر دغدغه بسیاری از خانم‌ها خرید لوازم آرایشی برای آرایش روزمره خود است. در صورتی که خانم‌ها با انجام آرایش دائمی می‌توانند با یک هزینه مناسب، باعث کاهش هزینه‌های بالای خرید لوازم آرایشی در آینده شوند. با انجام این روش زیباسازی، خانم‌ها دیگر به لوازم آرایشی زیادی نیاز ندارند و مقدار مصرف لوازم آرایش آن‌ها به‌شدت کاهش پیدا می‌کند. به همین خاطر در طولانی مدت، انجام این روش زیباسازی دائمی چهره، باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

عدم آسیب به پوست براثر آرایش زیاد

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات لوازم آرایشی و انجام آرایش به‌صورت مداوم، آسیب‌دیدن پوست است. همان‌طور که می‌دانید پوست صورت یکی از حساس‌ترین قسمت‌های پوست می‌باشد و خانم‌ها با انجام آرایش به‌صورت روزانه می‌توانند به آن آسیب‌های شدیدی بزنند. از طرف دیگر در لوازم آرایش، مواد شیمیایی زیادی وجود دارد که آن‌ها نیز می‌توانند باعث آسیب‌دیدن پوست شوند، درصورتی که با انجام آرایش دائم، امکان آسیب‌دیدن پوست به حداقل می‌رسد.

آرایش دائم و فیبروز ابرو؛ دو عضو جدانشدنی

همان‌طور که عنوان شد یکی از اصلی‌ترین روش‌هایی که در آرایش د‌ائمی از آن استفاده می‌شود، فیبروز ابرو است. این روش برخلاف روش‌های دیگر مانند تاتو، زیبایی بسیار بیشتری دارد و مطابق با سلیقه بسیاری از خانم‌ها مدرن و امروزی است. می‌توان گفت که در حال حاضر، محبوب‌ترین روش نیمه دائمی آرایش ابرو، فیبروز است. چرا که زیبایی بسیار زیادی دارد و انجام آن نیز بسیار آسان است.

همچنین باید اشاره داشت که نیمه دائمی بودن فیبروز ابرو به خانم‌ها این امکان را می‌دهد تا بعد از مدتی طرح ابروی خود را تغییر دهند. شما می‌توانید آرایش دائم و فیبروز ابرو را در کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید.

آرایش دائم و فیبروز ابرو

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو به روشی گفته می‌شود که در آن با استفاده از دستگاه‌ مخصوص، درون ابروها هاشور و حاشیه ایجاد می‌شود تا ظاهری زیبا داشته باشند. این روش قدمتی زیاد دارد و خانم‌ها از زمان قدیم با این روش ابروهای خود را هاشور می‌زدند. باید اشاره داشت که در زمان قدیم این روش با دست و امروزه با دستگاه انجام می‌شود. فیبروز ابرو شباهت زیادی به میکروبلیدینگ ابرو دارد و بسیاری از افراد این دو روش زیباسازی و آرایش ابرو را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند.

فیبروز ابرو چگونه انجام می‌شود؟

در فیبروز ابرو، ابتدا خطوط و محدوده تاج ابرو ایجاد می‌شود و سپس با دستگاه آن را پررنگ می‌کنند. در مرحله بعدی با استفاده از دستگاه به ابرو شوک رنگی می‌دهند تا رنگ بگیرد و در آخر دم ابرو آرک آن را طراحی می‌کنند. این مراحل بسته به شرایط پوستی افراد می‌تواند متفاوت باشد.

اهمیت انجام آرایش دائم و فیبروز ابرو در کلینیک‌های معتبر

آرایش د‌ائمی و فیبروز ابرو حساسیت بسیار زیادی دارند. از آن‌جایی که این روش زیباسازی صورت تقریبا دائمی هستند و مدتی زیاد روی پوست شما باقی می‌مانند، خدمات آن‌ها را باید در کلینیک‌های معتبر زیبایی انجام داد تا کیفیت و نتیجه نهایی آرایش دا‌ئم، مناسب و مطلوب شما باشد. بسیاری از کلینیک‌های نامعتبر این خدمات را با کیفیت پایین و با هزینه بسیار بالا انجام می‌دهند.

کلینیک زیبایی مروارید؛ بهترین ارائه‌دهنده خدمات آرایش دائم و فیبروز ابرو

کلینیک زیبایی مروارید

آرایش دا‌ئم یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌هایی است که حوصله و وقت آرایش روزانه را ندارند و می‌خواهند همیشه صورت زیبایی داشته باشند. کلینیک زیبایی مروارید یکی از معتبرترین و بهترین کلینیک‌های شهر قدس است که شما می‌توانید انواع روش‌های زیباسازی چهره و پوست از جمله آرایش د‌ائم و فیبروز ابرو را در این کلینیک

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

جمیله احمدی

1401/03/09

واقعا کارشون عالیه . من خیلی راضی بودم .

سمیرا قربانی

1401/03/09

خواهش می کنم

آخرین مقالات