کلینیک مروارید

بوتاکس زیر بغل | مشکل تعریق این قسمت از بدن خود را برای همیشه حل کنید

1401/05/05
944
1.5000
0

از بوتاکس زیر بغل برای از بین بردن غده‌های تعریق در این قسمت از بدن استفاده می‌شود. برای آشنایی با این روش و مزایای آن کلیک کنید.

بوتاکس زیر بغل؛ با مشکل تعریق خداحافظی کنید

بوتاکس موارد مصرف زیادی دارد و در بخش‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین انواع روش‌های تزریق بوتاکس، بوتاکس زیر بغل می‌باشد که در سال‌های اخیر رواج یافته است. بوتاکس زیر بغل برای افرادی که در فصل گرما از تعریق شدید و بوی بد آن رنج می‌برند، کاربرد زیادی دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با مزایا، کاربرد و روش انجام این تزریق آشنا شوید.

بوتاکس زیر بغل و روش تزریق آن

قبل از تزریق مواد بوتاکس به زیر بغل، پزشک با استفاده از مواد بی‌حسی یا یخ ناحیه را بی‌حس نموده،  سپس با فاصله یک الی دو سانتی‌متر تزریقات را شروع می‌کند. تزریق به صورت شبکه‌ای انجام می‌شود و با توجه به ریز بودن سوزن تزریق دردناک نخواهد بود. این فرایند کلا 10 دقیقه طول می‌کشد و بعد از آن می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را داشته باشید. بهتر است این کار حتما توسط پزشک یا تکنسین حرفه‌ای و با مهارت بالا انجام شود.



مراقبت‌های قبل از تزریق

قبل از انجام تزریق بوتاکس زیر بغل بهتر است از شرایط جسمانی و روحی خود آگاه باشید و از اینکه این کار را در کلینیک‌های معتبر و زیر نظر پزشک و متخصص این زمینه انجام می‌دهید، اطمینان حاصل کنید. بهتر است قبل از تزریق موارد زیر را رعایت کنید:

·      تا یک روز قبل از تزریق بوتاکس از مصرف الکل و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید مصرف این داروها روند بهبود محل تزریق بوتاکس را طولانی‌تر می‌کنند

·      دو تا چهار روز قبل از تزریق بوتاکس، زیر بغل خود را اصلاح نکنید، تا از بروز زخم‌های سطحی جلوگیری شود

·      در صورتی که بیماری خاصی داشته یا دارویی مصرف می‌کنید حتما پزشک را مطلع سازید. قبل از تزریق بوتاکس حتما با پزشک مشورت کرده و نکات پیش از تزریق را به دقت رعایت نمایید

·      اگر باردار هستید یا دوران شیردهی را سپری می‌کنید، حتما به پزشک اطلاع دهید. قبل از تزریق، با پزشک خود مشورت کرده و اگر هرگونه بیماری دارید و یا را در حال مصرف دارویی هستید آن را با پزشک خود مطرح کنید

·      اگر مبتلا به بیماری عصبی یا عضلانی مانند میاستنی هستید و برای آن دارو مصرف می‌کنید بهتر است پیش از اقدام به تزریق با پزشک خود و متخصص بوتاکس مشورت نمایید

·      اگر سابقه حساسیت یا آلرژی به تزریقات بوتاکس را دارید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید




مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل بسیار راحت بوده و مراقبت‌های بعد از آن هم کار سختی نیست. بلافاصله بعد از تزریق، فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد و محدودیتی برای آن‌ها ندارد. از طرفی تا دو الی سه روز بهتر است استحمام نداشته باشید. اگر در ناحیه تزریق احساس درد دارید از کمپرسور سرد استفاده کرده و اگر محل تزریق دچار ورم شد به پزشک مراجعه کنید. همین‌طور یک تا دو هفته بعد از تزریق به پزشک مراجعه نمایید تا ناحیه مورد نظر  بررسی شود.

برترین برندهای بوتاکس زیر بغل

استفاده از مواد تاریخ انقضا گذشته زیر نظر افرادی که در این زمینه هیچ مهارت و تخصصی ندارند خسارت‌های جبران ناپذیری به بار می‌آورد. برای انجام چنین تزریق مهمی بهتر است که در مورد آن تحقیق کنید و حتما در مراکزی که مواد و تکنسین‌های حرفه‌ای دارند این کار را انجام دهید. برترین برندهای موجود برای این کار عبارتند از BOTOX، AZZALURE، XEOMIN، BOCOTURE و DYSPORT. این برندها مورد تایید شرکت Allergan هستند و می‌توان با اطمینان از آنها استفاده نمود.

مزایای استفاده از بوتاکس زیر بغل

تزریق زیر بغل نیازی به بیهوشی نداشته و فقط با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود به همین دلیل عوارض ناشی از بیهوشی را به همراه ندارد. همچنین بلافاصله می‌توان به امورات و کارهای روزانه رسیدگی کرد و نیازی به سپری کردن دوره نقاهت نیست. از طرفی بوتاکس زیر بغل به شدت میزان تعرق زیر بغل را کم کرده به طوری که برخی افراد فقط سالی یک بار برای تزریق به کلینیک‌های معتبر مراجعه می‌کنند.

بوتاکس زیر بغل در مقایسه با روش‌های دیگر هزینه کم‌تری دارد. خیلی از افراد برای درمان عرق زیر بغل و بوی بد آن هزینه‌ها و روش‌های مختلف درمانی را استفاده می‌کنند اما با این تزریق می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید و در مدت طولانی از عرق شدید و بوی بد آن در آسایش باشید.

ماندگاری تزریق بوتاکس زیر بغل

ماندگاری بوتاکس به دلایل مختلفی بستگی دارد و بین 4 تا 12 ماه اثرگذار است. میزان سوخت‌وساز بدن در ماندگاری بوتاکس موثر است مثلا در افراد ورزشکار و یا افرادی که فعالیت فیزیکی زیادی دارند تاثیر بوتاکس زودتر از بین می‌رود. کیفیت برند استفاده شده نیز در میزان ماندگاری بوتاکس موثر میباشد. همچنین تا یک هفته شستشو و حمام نکنید، آب داغ در هفته اول ممنوع بوده و همین‌طور بهتر است که از شوینده‌های ملایم استفاده شود تا تزریق ماندگاری بهتری داشته باشد. برخی افراد نیاز دارند که در زمان مناسب تزریق را تکرار کنند تا ماندگاری آن بیشتر شود. همین‌طور مراقبت‌های لازم بعد از انجام بوتاکس را رعایت کنید تا ماندگاری و اثر تزریق بیشتر باشد.

عوارض بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس بسیار بی‌خطر است و عوارض جانبی ندارد. با این حال برخی افراد به دلایلی عوارضی را نشان می‌دهند. برخی از عوارض ناشی از تزریق بوتاکس عبارتند از درد، تا حدی قرمزی، کبودی ناحیه تزریق شده، سرگیجه و خشکی دهان. همگی این موارد ممکن است به دلیل استرس قبل از تزریق، انجام تزریق در مراکز غیر مجاز و استفاده از مواد نامناسب پیش بیایند با این حال بهتر است هنگام بروز موارد گفته شده، آن را به پزشک خود اطلاع دهید.




بوتاکس و رفع تضمینی تعریق زیر بغل را در کلینیک مروارید انجام دهید

تزریق بوتاکس در زیر بغل یک روش درمانی موثر است. بسیاری از افراد سالی یکبار تزریق بوتاکس در زیر بغل خود را انجام می‌دهند. پیشنهاد می‌شود که این عمل درمانی را در کلینیک‌های دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان انجام دهید تا از عوارض ناخواسته آن جلوگیری شود.

ما در کلینیک مروارید شهر قدس با برخورداری از کادری مجرب، متعهد و باتجربه و همچنین با برخورداری از بهترین برندهای بوتاکس، میزبان تمامی افرادی هستیم که مایل‌اند تزریق انواع بوتاکس به خصوص بوتاکس زیر بغل را انجام دهند. شما می‌توانید با خیالی آسوده و با اطمینان این تزریق را در کلینیک مروارید انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نوبت‌دهی و خدمات کلینیک با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات