کلینیک مروارید

خدمات میکرودرم | پاکسازی پوست با جدیدترین متدهای روز دنیا در ایران

1401/03/15
1717
5
1

با کمک خدمات میکرودرم می‌توانید لک‌های حاملگی، جوش‌های سرسیاه و اسکار زخم را از بین ببرید. برای آشنایی و استفاده از این خدماتت پرطرفدار کلیک کنید.

استفاده از خدمات میکرودرم؛ انتخابی مناسب برای جوان‌سازی پوست

میکرودرم یک فناوری و پروسه لایه‌برداری به صورت غیرتهاجمی از پوست است که در آن لایه رویی پوست یا همان سلول‌های مرده به صورتی ملایم تراشیده می‌شوند. این کار باعث تولید کلاژن در پوست می‌شود و در نتیجه پوست تازه‌تر و جوان‌تر می‌شود. خطوط کم‌عمق، انواع لکه‌ها و تیرگی پوستی و لکه‌های ناشی از آفتاب از جمله مواردی هستند که با کمک خدمات میکرودرم رفع می‌شوند. اما استفاده از خدمات میکرودرم چه مزایای دیگری دارد؟ آیا برای رفع خطوط حاملگی هم می‌توان از این خدمات کمک گرفت؟ برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر، این صفحه از سایت کلینیک مروارید شهر قدس را با دقت بخوانید.


میکرودرم

مزایای استفاده از

خدمات میکرودرم

اگر قصد استفاده از خدمات میکرودرم آبریژن در کلینیک مروارید را دارید، بهتر است که ابتدا با مزایای استفاده از این خدمات آشنایی داشته باشید. اولین مزیت این است که لیزر معمولا در زمستان و یا پاییز انجام می‌شود. این در حالی است که برای میکرودرم محدودیت فصلی وجود ندارد.

برخلاف روش‌های دیگر جوان‌سازی پوست که پس از انجام پروسه، فرد باید استراحت کند، در خدمات میکرودرم کلینیک مروارید، چنین محدودیتی وجود ندارد و بلافاصله پس از طی کردن پروسه می‌توانید روال عادی زندگی خود را دنبال کنید.

در بیشتر فرایندهای لیزری ممکن است با عوارضی مواجه شوید که از جمله آن‌ها می‌توان به التهاب، قرمزی و سوزش پوست اشاره کرد. این در حالی است که چنین عوارضی در خدمات میکرودرم بسیار کمتر است و در برخی مواقع اصلا آن را احساس نمی‌کنید.

خدمات میکرودرم


یکی از دیگر مزایای استفاده از خدمات میکرودرم در مجموعه کلینیک مروارید این است که می‌توانید به صورت روشی ترکیبی از این خدمات استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، می‌توان در مدت زمان دریافت این خدمات، از اسپری پودر هم استفاده کرد. این در حالی  است که چنین امکانی در روش‌های دیگر وجود ندارد.

از جمله مزایای اصلی استفاده از خدمات میکرودرم می‌توان به افزایش قابلیت جذب دارویی پوست اشاره کرد. با این خدمات، قابلیت جذب دارویی پوست به شدت افزایش پیدا می‌کند و تاثیر داروها چندین برابر می‌شوند و این می‌تواند برای افرادی که از داروهای پوستی استفاده می‌کنند، بسیار جذاب و کاربردی باشد.

از خدمات میکرودرم برای چه کارهایی استفاده می‌شود

در کلینیک مروارید، خدمات میکرودرم در زمینه‌های مختلفی انجام می‌شود که نحوه انجام آن‌ها تقریبا یکسان است و عوارض چندانی هم ندارند. از این رو، برای کارهایی که در ادامه وجود دارند، استفاده از خدمات میکرودرم کلینیک مروارید یک انتخاب برتر برای شما خواهد بود:

·      رفع جای جوش: اگر جای جوشی روی صورت شما وجود دارد که به صورت حفره درآمده یا از آن لکی باقی‌مانده است، استفاده از خدمات میکرودرم در کلینیک مروارید می‌تواند گزینه مناسبی برای رفع آن و همین‌طور هموار کردن پوست باشد

·      لک‌های پیری و کک و مک حاصل از نور آفتاب: میکرودرم به راحتی می‌تواند انواع لک‌های ایجاد شده در اثر پیری و کک‌ومک‌هایی که در اثر مواجه شدن طولانی‌مدت با نور آفتاب ایجاد شده‌اند را درمان کند

·      از بین‌بردن لک‌های پوستی دوران حاملگی: پس از بارداری، در بسیاری از مواقع در صورت برخی از افراد کک‌ومک‌های کم‌رنگ و گاها تیره‌رنگی ایجاد می‌شود که سطحی هستند و با چند جلسه میکرودرم سبک به راحتی از بین خواهند رفت

·      رفع جوش‌های سرسیاه: در کلینیک مروارید با کمک خدمات میکرودرم می‌توانید به راحتی جوش‌‌های سرسیاه را درمان کنید. ضمنا با این کار، علاوه بر از بین رفتن جوش‌های سرسیاه، پاک‌سازی پوست هم انجام می‌شود

·      اسکار زخم: باقی‌مانده زخم‌های مختلف از جمله جای بخیه، زخم و حتی جای سوختگی را به راحتی می‌توان با میکرودرم درمان کرد و از بین برد. البته که بسته به نوع زخم ممکن است به بیش از دو جلسه میکرودرم نیاز داشته باشید

·      کوچک کردن منافذ پوستی: روی پوست صورت از جمله بینی و گونه منافذ ریز و درشتی وجود دارند که روی زیبایی شما تاثیر به سزایی می‌گذارند. ازاین‌رو، با چند جلسه میکرودرم ساده در کلینیک مروارید می‌توانید این منافذ را کوچک کنید یا در صورت تمایل ببینید

از خدمات میکرودرم برای چه کارهایی استفاده می‌شود

دستگاه میکرودرم آبریژن

خدمات میکرودرم در کلینیک مروارید با دستگاه مخصوص این کار که میکرودرم آبریژن نام دارد، انجام می‌شود. این دستگاه دارای یک کانال بلند با پوشش سری پلاستیکی است که روی پوست کشیده می‌شود. با کمک این دستگاه می‌توان خدمات میکرودرم را به دو صورت کریستالی و نوک الماسی انجام داد. لازم به ذکر است که هر دوی این روش‌ها در کلینیک مروارید انجام می‌شوند.

انواع روش‌های میکرودرم

میکرودرم در کلینیک‌های معتبر از جمله مروارید به دو صورت کریستالی و نوک الماسی انجام می‌شود. در میکرودرم به صورت کریستالی، با یک وسیله دستی، کریستال‌های ظریفی که معمولا از جنس اکسید آلومینیوم هستند، با فشار مناسب و بدون هیچ آسیبی روی سطح پوست اسپری می‌شوند که در نتیجه یک لایه سطحی از روی پوست برداشته می‌شود. سپس کریستال‌ها و پوست مرده توسط دستگاه مکیده خواهد شد. اما در روش میکرودرم نوک الماسی این کار کمی متفاوت است.

در میکرودرم به صورت نوک الماسی، از یک وسیله دستی کمک گرفته می‌شود که با کمک آن به آرامی سلول‌های مرده پوست را جدا می‌کند. در طی همین پروسه، سلول‌های مرده به داخل پوست مکیده خواهند شد و سطح پوست تمیز می‌شود. از این نوع میکرودرم معمولا در نواحی حساس‌تر مانند اطراف چشم‌ها استفاده می‌شود.

 

 میکرودرم در کلینیک مروارید


ارائه کاملترین خدمات میکرودرم در کلینیک مروارید

از خدمات میکرودرم می‌توان برای زمینه‌های مختلفی از جمله رفع جاش جوش، کک‌ومک، لک‌های حاملگی و اسکار زخم استفاده کرد. میکرودرم نسبت به روش‌های دیگر مانند لیزر از عوارض کمتری برخوردار است و پس از انجام دادن آن نیاز به استراحت نیست. بلکه بلافاصله می‌توان به کارهای روزانه خودتان ادامه دهید. اما این کار باید توسط افراد و کلینیک‌های تخصصی انجام شود تا بازده مناسبی داشته باشد.

ما در

کلینیک مروارید شهر قدس

با برخورداری از کادری مجرب، انواع خدمات میکرودرم را با قیمت و شرایط متنوع ارائه می‌کنیم. برای کسب اطلاع از قیمت و رزرو نوبت، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

faezeh

1401/03/22

perfect

آخرین مقالات