کلینیک مروارید

فیبروز ابرو | با این روش محبوب برای افزایش زیبایی ابروها آشنا شوید

1401/06/03
931
5
0

با گسترش صنعت زیبایی، روش‌های بسیاری برای افزایش زیبایی ابروها به‌وجود آمده است. در این مطلب، به فیبروز ابرو و مزایای آن می‌پردازیم.

با  انجام فیبروز ابرو، ابروهایی زیبا داشته باشید

ابروها، نقش مهمی در جذابیت چهره دارند و می‌توانند زیبایی چهره را کاملا تغییر دهند. از طرف دیگر بسیاری از بانوان از ظاهر ابروهای خود ناراضی هستند. از این رو، متخصصان زیبایی روش‌های متعددی برای افزایش زیبایی این عضو خاص از صورت ارائه داده‌اند. در این بین، یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌ها برای افزایش زیبایی ابروها، فیبروز ابرو است. با این روش، می‌توانید ظاهری طبیعی به ابروهای خود بدهید تا جذابیت چهره شما نیز افزایش ‌یابد. در این مطلب، با نکات مهم درباره فیبروز ابرو آشنا می‌شویم.


فیبر‌وز ابر‌و چیست؟

فیبروز، یک تکنیک زیبایی می‌باشد که برای ایجاد یا پر کردن ابروها، ابداع شده است. در این روش، از ابزارهای خاص برای افزودن رنگدانه به پوست استفاده می‌شود. در واقع، با ضربات متوالی، رنگ را روی صورت اعمال می‌کنند و نقش‌هایی شبیه ابروهای طبیعی به‌وجود می‌آیند. توجه داشته باشید که دستگاه‌های فیبر‌و‌ز، سوزن‌هایی دارند که سطح پوست را می‌خراشند و رنگدانه را اعمال می‌کنند.

لازم به ذکر است که بسیاری از افرادی که ابروهای نازک یا کم‌پشت دارند، با فیبروز ابرو به ابروهای طبیعی و زیبا می‌رسند. از سوی دیگر، این روش جزو درمان‌های نیمه دائمی ابر‌و است که 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. همچنین رنگدانه مورد استفاده در این روش با نظر مراجع انتخاب می‌شود. همانطور که گفتیم، ماندگاری این روش بالا می‌باشد، اما بهتر است که برای ترمیم طرح ابر‌و، هر 6 (بسته به کیفیت پوست) به مراکز زیبایی مراجعه کنید.

بررسی مزایای فیبروز ابرو

فیبرو‌ز ابر‌و، یک راه‌حل عالی برای افزایش زیبایی ابروها است. از سوی دیگر، زمان آرایش کردن در هر روز را کاهش می‌دهد. زیرا ابروهایی که تحت درمان فیبر‌وز قرار گرفته‌اند، ظاهری بی‌نظیر داشته و نیازی به آرایش ندارند. همچنین این روش برای افرادی که شیمی درمانی را پشت سر گذاشته‌اند یا دچار آلوپسی و ریزش مو شده‌اند، مناسب است. دیگر مزایای این روش عبارتند از:

·      سرعت بالای فرآیند درمان

·      ماندگاری بالا

·      آماده‌سازی آسان

·      مراقبت آسان

آیا فیبر‌وز برای من مناسب است؟

برای فیبروز ابرو، باید 18 سال (یا بیشتر) سن داشته باشید. اما اگر پوست شما در فرآیند بازسازی است، یعنی در اثر بیماری‌های پوستی مانند آکنه، اگزما یا درماتیت سبورئیک آسیب دیده باشد، نتیجه خوبی از این روش نمی‌گیرید. همچنین اگر داروی آکنه (آکوتان) مصرف کرده‌اید، باید 12 ماه پیش از انجام فیبر‌و‌ز، مصرف این دارو را قطع کرده باشید.



شما نمی‌توانید این درمان را در دوران بارداری، شیردهی یا شیمی درمانی انجام دهید. از سوی دیگر، اگر دارو مصرف می‌کنید یا آلرژی دارید و مایل به انجام این درمان هستید، باید پیش از جلسه درمانی، به مرکز زیبایی مورد نظر اطلاع دهید تا شرایط شما را بررسی کنند.

اگر پیشتر ابروهای خود را تاتو یا میکروبلیدینگ کرده‌اید، باید زمان زیادی از درمان‌های مذکور گذشته باشد تا درمان فیبرو‌ز با موفقیت روی ابروهای شما انجام شود. از این رو، بهتر است که در این مورد هم با مرکز زیبایی مورد نظر مشورت کنید. زیرا ممکن است پیش از انجام درمان، نیاز به انجام مراحل حذف و پاکسازی داشته باشید. در نهایت، باید بگوییم که این روش در مقایسه با روش‌های مشابه، عوارض و خطرات کمتری دارد. اما باید این درمان را در کلینیک‌های معتبر مانند کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس انجام دهید.

آمادگی برای فیبروز ابرو

آمادگی برای فیبر‌وز ا‌بر‌و، آسان است. اما برای نتیجه بهتر، باید از چند اصل ساده پیروی کنید. شما باید یک هفته پیش از درمان، از انجام هرگونه اپیلاسیون یا الکترولیز پرهیز کنید. از سوی دیگر، برنزه کردن یا آفتاب سوختگی صورت بر فیبروز ابرو تاثیر می‌گذارند. توجه داشته باشید که یک هفته پیش از این درمان، نباید روغن ماهی یا ویتامین E مصرف کنید.


متخصصان پیشنهاد می‌کنند که 30 روز پیش از فیبر‌وز ابر‌‌و، از انجام درمان‌های مبتنی بر لیزر، لایه‌برداری صورت، میکرودرم ابریژن و دریافت بوتاکس نیز پرهیز کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه در این روش، باید ابرو‌ها تمیز بوده و حساسیتی نداشته باشند. همچنین 48 ساعت پیش از جلسه درمانی، از انجام موارد زیر خودداری کنید:

·      شرکت در فعالیت‌هایی که باعث تعریق می‌شوند

·      مصرف کافئین، آسپرین، ایبوپروفن

اقدامات لازم پس از جلسه فیبر‌وز

30 دقیقه پس از فیبروز ابرو، ابروهای خود را به آرامی (بدون کشش پوست) و با استفاده از دستمال مرطوب پاک کنید. این کار را ادامه دهید تا زمانی که اثری از رنگدانه روی دستمال‌ها پیدا کنید. پس از تمیز کردن پوست، باید از کرم مخصوص استفاده کنید که متخصص مربوطه به شما معرفی می‌کند. در طول روز اول، باید این مراحل سه تا پنج بار تکرار شوند.

توجه داشته باشید که هنگام شستن صورت یا دوش گرفتن، ابروها نباید خیس شوند. همچنین اگر پوست چربی دارید، انجام مراقبت‌های بعد از درمان (شست‌وشو و استفاده از کرم) فقط در روز اول توصیه می‌شود و در روزهای بعد، نباید از هیچ پماد و کرمی استفاده کنید. تا 7 روز پس از جلسه درمان از انجام موارد زیر خودداری کنید:

·      خارش ناحیه تحت درمان

·      اعمال کرم و آرایش

·      ورزش کردن یا شرکت در فعالیت‌هایی که باعث تعریق می‌شوند (رفتن به سونا)

·      شنا کردن

·      ماساژ صورت

در طول دوره بهبودی، باید از لیزر درمانی در ناحیه تحت درمان نیز خودداری کنید. زیرا چنین درمان‌هایی می‌توانند رنگدانه‌ها را از بین ببرند و باعث التهاب شوند. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از آنتی‌بیوتیک یا درمان هورمونی، رنگدانه سریعتر محو می‌شود. از سوی دیگر، باید همیشه با کرم ضد آفتاب از ابروهای خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. یک متخصص مجرب، شما را به طور کامل درباره اقدامات لازم پس از جلسه فیبروز راهنمایی می‌کنند. از این رو، بهتر است به کلینیک‌های زیبایی معتبر مراجعه کنید.

آیا فیبروز ابرو دردناک است؟

دردناک بودن یا نبودن فیبروز ابرو بستگی به آستانه تحمل شما دارد. در چنین درمان‌هایی، یک درد خفیف طبیعی است. اما بسیاری از مراجعین در طول جلسه درمانی، مشغول کار با گوشی همراه خود می‌شوند تا در روند درمان، در آرام باشند.

انجام فیبروز ابرو در کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس

فیبرو‌ز ا‌برو، یکی از روش‌های زیبایی ابرو است که در زمانی کوتاه انجام می‌شود و ماندگاری بالایی دارد. از سوی دیگر، اقدامات لازم قبل و بعد از جلسه فیبر‌وز نیز بسیار ساده هستند. اما پیداکردن یک کلینیک معتبر برای این درمان خاص، کمی دشوار است. خبر خوب این است که کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس با به‌کارگیری بهترین تجهیزات و متخصصان مجرب، خدماتی نظیر فیبر‌وز ابر‌و، لیزر موهای زائد، تزریق ژل و بوتاکس، میکرودرم، پلاسما تراپی، پاکسازی پوست، لیفت با نخ، کربوکسی تراپی و دیگر خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات کلینیک زیبایی ما تنها کافی است با کارشناسانمان تماس بگیرید تا یک وقت به شما اختصاص داده شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات