کلینیک مروارید

لیزر موهای زائد | چرا بانوان این روش را معجزه زیبایی می‌دانند؟

1401/02/04
2031
5
14

لیزر موهای زائد روشی محبوب، ایمن و با اثرگذاری بالا در حذف موهای زائد نواحی مختلف بدن است. در این مطلب با این روش آشنا می‌شویم.

روش دائمی حذف موهای زائد با استفاده از لیزر

از گذشته تا امروز از بین بردن موهای زائد بدن یکی از نیازهای همواره بانوان جویای زیبایی بوده است. مشکل اساسی در روش‌های سنتی مانند: شیو و اپیلاسیون این است که این روش‌ها موقتی هستند. به‌همین امروزه بسیاری از بانوان روش استفاده از فناوری لیزر را انتخاب می‌کنند که روشی برای حذف دائمی موهای زائد است. در این مطلب از کلینیک مروارید به‌طور کامل با روش لیزر موهای زائد آشنا می‌شویم.

 

لیزر نوعی فناوری پیشرفته است که در آن از پرتوهای نوری تقویت شده و پر انرژی استفاده می‌شود. مزیت مهم فناوری لیزر در‌ این است که با اندکی تغییرات در آن می‌توان کاربردهای بسیار متفاوتی ایجاد کرد. از پرتوهای لیزر در صنایع مختلف استفاده می‌شود اما یکی مهم‌ترین کاربردهای آن در حوزه پزشکی و نیز سلامت و زیبایی است.

در روش لیزر موهای زائد، پرتوهای نوری طوری تنظیم شده‌اند که بدون آسیب به سلول‌های پوست، فقط پیاز مو را داغ کرده و فولیکول‌های تولید کننده سلول‌های

موهای زائد را از بین می‌برند. این دقیقا همان روشی است که ما در‌ کلینیک لیزر موهای زائد در شهر قدس با نام کلینیک زیبایی مروارید از آن استفاده می‌کنیم. 



انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد

دستگاه‌های لیزر هرکدام از یک فناوری برای ساطع کردن پرتوهای لیزر استفاده می‌کنند. بنابراین آن‌چه در این دستگاه‌ها اهمیت دارد، نوع فناوری آن‌ها است. شاید شما هم نام لیزر الکس یا الکساندریت را شنیده باشید. لیزر الکس یکی از محبوب‌ترین انواع فناوری برای حذف دائمی موهای زائد است. لیزری که توسط این دستگاه ایجاد می‌شود دارای طول موجی برابر ۷۵۵ نانومتر است.

دو فناوری مشهور دیگر لیزر دیود با طول موج لیزر ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر و لیزر ان دی یاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر هستند. فناوری قدیمی لیزر روبی نیز امروزه دیگر کاربردی ندارد. برتری نسبی لیزر الکس در میزان ریسک بسیار کمتر در آسیب‌رسانی به سلول‌های پوست است. خوش‌بختانه اگر مایل به استفاده از فناوری لیزر الکس در شهر قدس باشید، ما در کلینیک مروارید این فناوری و دستگاه لیزر الکس ۲۰۲۱ را برای شما فراهم کرده‌ایم. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که در مواردی با توجه به ضخامت و جنس مو، فناوری‌های دیگر پیشنهاد می‌شود.

مکانیسم لیزر‌ موهای زائد

در روش استفاده از لیزر در حذف موهای زائد، تمام تمرکز پرتوهای نوری روی ریشه مو است. در این روش علاوه‌بر فولیکول‌ که ارگان‌ مو ساز بدن است، ملانین موجود در ریشه مو نیز مورد هدف قرار می‌گیرد. مجموع این تاثیرات باعث حذف چیزی بین ۷۰ تا ۹۰ درصد موهای زائد در نواحی مختلف بدن می‌شود.



عوارض لیزر موهای زائد

انجام کار لیزر موهای زائد بدون مشورت با پزشک ممکن است باعث بروز برخی عوارض جانبی مانند حساسیت‌های پوستی شود. همچنین وجود بیمارهای پوستی و اختلالات هورمونی و نیز مصرف برخی داروها مانند: ماینوکسیدیل، فنی‌تویین، سیکلوسپورین و ایزوترتینوئین همزمان با این روش، احتمال عوارض جانبی را افزایش می‌دهد.

روش لیزر حتما باید زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو انجام شود؛ زیرا حتی رنگ پوست و ضخامت مو یا وجود برخی حساسیت‌های پوستی می‌تواند در انتخاب روش و یا حتی عدم پیشنهاد روش لیزر به شما تاثیر داشته باشد. پس اگر به‌دنبال دکتر پوست در شهر قدس با تجربه بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، ما در کلینیک مروارید، پذیرای شما خواهیم بود.

فواید لیزر موهای زائد

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن در این است که این تنها روش ایمن و در عین حال دائمی است. البته میزان اثرگذاری این روش بستگی به نوع فناوری، ضخامت موها، ناحیه مورد نظر در بدن و عوامل دیگر دارد. از سوی دیگر این روش هزینه‌های شما در دراز مدت کاهش می‌دهد. زیرا با حذف دائمی موهای زائد دیگر به‌طور مداوم برای روش‌های غیردائمی هزینه پرداخت نمی‌کنید. برخی از مزایای دیگر این روش را با هم مرور می‌کنیم:

  • غیر از نواحی دور چشم برای هر ناحیه از بدن قابل استفاده است
  • عوارض جانبی در این روش به‌ندرت پیش می‌آید و عموما کوتاه‌مدت هستند
  • در صورتی که توسط متخصص انجام شود، اثرگذاری آن بسیار بالا است



جواب‌دهی روش لیزر

میزان اثرگذاری لیزر برای حذف موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل تعداد جلسات است. به‌طور معمول این جلسات نباید کمتر ۶ جلسه باشد و گاهی تا ۱۲ جلسه نیز می‌رسد. برخی از عوامل مهم دیگر در این زمینه عبارتند از:

  • مهارت و تجربه اپراتور لیزر
  • ضخامت و جنس مو
  • نوع پوست و رنگ مو
  • چرخه رشد مو در‌ فرد
  • کیفیت و نوع دستگاه و نوع فناوری لیزر

کارهایی که قبل از لیزر‌ باید انجام دهیم

در صورت انتخاب روش لیزر در شهر قدس و در کلینیک مروارید، کارهایی هست که باید قبل از لیزر انجام دهید. اولین کار این است که پیش از جلسه اول موهای محل مورد نظر را بتراشید. در محل کلینیک نیز نوعی ژل به شما داده می‌شود که باید روی محل مورد نظر بمالید. همچنین پیش از شروع کار باید چنین مواردی را با متخصص در میان بگذارید:

  • هر نوع درمان دارویی
  • هر نوع ناراحتی پوستی
  • مشکلات عصبی و اختلالات هورمونی
  • بارداری و شیردهی
  • بیماری ویتیلیگو
  • دیابت
  • بیماری ام اس

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد

بعد از پایان جلسات لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی در شهر قدس مراقبت‌هایی هست باید آن‌ها را بدانید و رعایت کنید. دست کم تا ۳ روز از رفتن به استخر خودداری کنید. دست کم تا یک هفته محل مورد نظر بدن را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید و بیرون از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین در صورت مواردی مانند: قرمزی پوست و سوزش شدید آن را با متخصص در میان بگذارید.




لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی مروارید در شهر قدس

این روزها استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد به یکی پرطرفدارترین روش‌ها در میان بانوان تبدیل شده است. دلیل این محبوبیت را می‌توان در مزایای این روش دانست که ایمنی بالا، مقرون‌به‌صرفه بودن و اثربخشی بسیار از جمله آن‌ها است.

کلینیک زیبایی مروارید در شهر قدس یک مرکز لیزر ویژه بانوان با کادر متخصص، ساعات منعطف کاری و قیمت مناسب است. سابقه یک دهه ارائه خدمات گوناگون زیبایی به بانوان کلینیک مروارید را به مرکزی مطمئن، معتبر و محبوب در شهر قدس تبدیل کرده است. شما هم برای بهره‌مندی از خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد در این کلینیک کافی است از طریق شماره‌های تماس و راه‌های ارتباطی در سایت با ما تماس برقرار کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

رضا احمدی

1401/03/16

سلام . لیزر آقایان هم انجام میدین؟

پریسا عیسی وند

1401/03/18

کار لیزرشون عالیه با اینکه فقط هنوز یک جلسه انجام دادم اما بیشتر موها ریخته ممنونم ازتون

آیلار اینانلو

1401/03/18

لیزرتون عالیه

مهتاب

1401/03/18

دستگاه لیزرشون عالیه هم جوابدهی خوبی داره هم واقعا دردش کمه

سارا کیانی

1401/03/18

ممنون از کار فوق العاده و برخورد خوبتون

مینا مرادی

1401/03/18

کلینیک خیلی تمیز و حرفه ای هست من که از لیزرش خیلی راضیم بوتاکس هم کردم عالیه

فریبا مهدی پور

1401/03/18

پرسنل خیلی مودب و خوش برخوردی دارن منم لیزر انجام دادم خیلی کارشون خوبه و حرفه ایه

ساناز بهرامی

1401/03/18

واقعا تو شهرقدس بهترین کلینیک هستید ممنون از خدمات بی نقصتون

مائده رضوی

1401/03/18

من قبلا چند جلسه لیزر جای دیگه رفته بودم اما جواب نگرفتم اما تو این کلینیک جواب گرفتم دستگاه لیزرش عالیه

تارا رمضانی

1401/03/18

دستگاه لیزرش خیلی خوب جواب میده اپراتوراش هم با حوصله کار میکنن منم از لیزرم خیلی راضیم

زهرا غلامی

1401/03/18

منم تعریف این کلینیک رو خیلی شنیدم

فاطمه روستایی

1401/03/18

کار لیزرش بی نظیره همون جلسه اولم جواب میگیری

saiedeh mohammadi

1401/03/18

فوق العاده اید

1402/09/16

بهترین و تمیزترین کلینیک شهرقدس

آخرین مقالات