کلینیک مروارید

لیزر موهای زائد بیکینی

1401/04/11
795
5
0

از روش لیزر برای حذف موهای زائد در ناحیه بیکینی نیز استفاده می‌شود. برای آشنایی با خدمات لیزر موهای زائد بیکینی در کلینیک مروارید شهر قدس و مزایای این روش کلیک کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی | به سادگی از شر موهای زائد این ناحیه خلاص شوید

لیزر موهای زائد بیکینی، روشی بی‌دردسر برای از بین‌بردن موهای زائد

از محبوب‌ترین خدمات زیبایی می‌توان به لیزر موهای زائد اشاره کرد. وجود موهای زائد در جاهای مختلف بدن مخصوصا ناحیه بیکینی معمولا برای خانم‌ها ناخوشایند است و استفاده از روش‌های قدیمی برای از بین بردن موهای زائد کاری طاقت‌فرسا است، عوارض زیادی دارد و ممکن است به بدن آسیب برسد. از سوی دیگر، از لیزر برای از بین‌بردن موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن می‌توان استفاده کرد که یکی از آن‌ها ناحیه بیکینی است. لیزر موهای زائد بیکینی از خدمات محبوب زیبایی است که بانوان زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب از کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس به توضیح این روش می‌پردازیم.

لیزر موهای زائد بیکینی روشی تضمینی و همیشگی است

وجود موهای زائد در ناحیه بیکینی برای خانم‌ها بسیار ناخوشایند است. از بین بردن موهای این قسمت با استفاده از تیغ و موم نه تنها اذیت کننده است، بلکه با عوارض و آسیب همراه است. استفاده از تیغ در بلند مدت باعث خراب شدن پوست می‌شود و با زخم شدن و التهاب و جوش همراه است. در صورت استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد از این عوارض در امانید. بسیاری از بانوان در سراسر دنیا از لیزر برای از بین بردن موهای زائد این قسمت از بدن استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیت این روش این است که فرد پس از اتمام جلسات لیزر تا مدت‌ها نیازی به اصلاح ندارد. لیزر بیکینی روشی بدون درد و با کمترین عارضه است که مزایای زیادی نسبت به روش‌های قدیمی دارد. ما در کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس آماده ارائه این خدمات به شما عزیزان هستیم.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی راهکاری بسیار مناسب برای از بین بردن موهای این ناحیه است. در این روش موهای زائد به شکل دائمی یا طولانی مدت از بین می‌روند و فرد نیازی به استفاده مکرر از روش‌های قبلی مانند اپیلاسیون و استفاده از تیغ و موم ندارد. از مزایای لیزر موهای زائد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·      این روش باعث روشن شدن ناحیه بیکینی پس از چند جلسه لیزر می‌شود

·      با انتخاب لیزر به جای روش‌های دیگر نیازی نیست زمان زیادی را در ماه صرف از بین بردن موهای زائد کنید

·      لیزر موهای زائد بیکینی باعث لطیف شدن پوست این ناحیه می‌شود

·      درصورتی ک مویی در این ناحیه رشد کند بسیار کم و نازک است

·      انجام این کار به شکل مرتب موجب حذف موهای زائد برای مدت طولانی می‌شود

·      این کار اعتماد به نفس شخص را افزایش می‌دهد

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی

هر کاری که به شکل غیر تخصصی و توسط شخص غیر‌حرفه‌ای انجام شود باعث ایجاد عارضه‌هایی می‌شود. لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش‌ها دارای کم‌ترین عوارض یا حتی بدون عوارض می‌باشد. قبل‌تر اشاره کردیم که به استفاده از روش‌هایی مانند اصلاح با تیغ باعث ایجاد زخم، جوش، بریدگی و مواردی از این دست می‌شود که این موارد را در لیزر مشاهده نمی‌کنیم. کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس با استفاده از کادر ماهر و دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته این خدمات را به عزیزانی که  قصد لیزر موهای زائد بیکینی را دارند ارائه می‌دهد.


حذف موهای زائد بیکینی با لیزر چگونه انجام می‌شود

برای لیزر موهای زائد بیکینی باید ابتدا مراکز معتبری که این کار را انجام می‌دهند بیابید. لازم است چند جلسه به مرکز مراجعه شود و هر جلسه معمولا 8 تا 10 دقیقه به طول می‌انجامد که زمان کمی است. پس از مراجعه به مرکز زیبایی، اپراتور دستگاه پوست بیکینی را آغشته به مایع روان‌کننده یا همان لوبریکانت می‌کند. سپس پروب دستگاه لیزر را روی پوست ناحیه بیکینی به حرکت درمی‌آورد. در این روش لیزر به ناحیه بیکینی تابیده می‌شود و فولیکول‌ها را هدف قرار می‌دهد که باعث از بین رفتن یا بسیار نازک شدن آن‌ها می‌شود. روش لیزر حدود 80 تا 85 درصد موهای زائد را از بین می‌برد. اگر شخص نسبت به درد بسیار حساس است می‌تواند از پمادهای بی‌حسی موضعی مانند لیدوکایین استفاده کند اما توصیه می‌شود برای تاثیر بهتر لیزر روی پوست این کار صورت نگیرد.


نکات مهم قبل و بعد از انجام لیزر موهای زائد بیکینی

لازم است که قبل و بعد از هر جلسه به نکاتی توجه شود. تا یک ماه قبل از شروع درمان از روش‌هایی مانند وکس و یا اپیلاسیون استفاده نکنید؛ چرا که این روش‌ها ریشه مو را از بین می‌برند و در روش لیزر به ریشه مو نیاز داریم. اگرچه استفاده از لیزر عوارض آنچنانی ندارد اما برای پیشگیری از برخی عوارض احتمالی لازم است به این نکات توجه شود:

·      یک روز قبل از مراجعه به کلینیک ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید. فقط از تیغ می‌توان برای اصلاح استفاده کرد و از اپیلاسیون یا وکس نباید استفاده کرد

·      قبل از مراجعه استحمام کنید. رعایت بهداشت در لیزر مهم است. از شوینده‌های معطر استفاده نکنید چون ممکن است باعث ایجاد حساسیت شوند

·      در مقابل نور خورشید قرار نگیرید. همچنین قبل از جلسه درمانی از سولاریوم و استفاده از کرم‌های سولاریم بپرهیزید

·      از لباس‌های تنگ استفاده نکنید چون باعث تماس با پوست و تحریک آن می‌شوند. بهتر است از لباس‌های گشاد استفاده کنید

همچنین لازم است که بعد از هر جلسه نکاتی را رعایت کنید. پس از لیزر موهای زائد بیکینی ممکن است کمی التهاب در این قسمت حس شود. بهتر است به آن دست نزنید تا باعث خارش و سوزش این قسمت نشوید. تا آنجایی که می‌شود از تیغ و روش‌های دیگر مانند اپیلاسیون، کرم‌های موبر و سایر موارد استفاده نکنید. سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از کرم‌های ضد‌آفتاب استفاده کنید. در کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس نکات لازم به مراجعه کنندگان توضیح داده می‌شود.

لیزر موهای زائد بیکینی زیر نظر متخصص

برای حذف موهای زائد بدن، لیزر بهترین گزینه است. به این دلیل که به شکل دائمی و یا تا مدت‌ها از رویش دوباره‌ آن‌ها در امانید. خیلی از بانوان لیزر موهای زائد بیکینی را به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند. زیرا این روش عوارض و درد کمی دارد و مدت زمان کمتری باید برای اصلاح موهای زائد صرف کنید. توجه داشته باشید که پیدا کردن یک کلینیک مناسب با تجهیزات مناسب بسیار مهم است. انجام این کار توسط اشخاص غیر مجرب و نابلد می‌تواند تبعات بسیاری داشته باشد. کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس با ده سال سابقه و کادری حرفه‌ای با استفاده از پزشکان ماهر و دستگاه‌های پیشرفته که همگی مورد تایید وزارت بهداشت هستند پذیرای تمامی بانوانی است که قصد دریافت خدمات زیبایی را دارند.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات