کلینیک مروارید

لیزر موهای زائد ویژه آقایان در شهرقدس

1402/02/12
610
5
1

لیزر موهای زائد ویژه آقایان در شهرقدس زنان تنها کسانی نیستند که از لیزر موهای زائد سود می برند. ما به هزاران مشتری مرد کمک کرده ایم تا از شر موهای زائد در کلینیک خود خلاص شوند. لیزر موهای زائد یک گزینه عالی برای آقایان است زیرا می‌تواند اکثر قسمت‌های صورت و بدن را بدون ایجاد موهای زائد درونی یا سوزش ناشی از اصلاح یا درد اپیلاسیون درمان کند. این کار باعث می شود به راحتی از شر موها خلاص شوید، از یک تکه کوچک تا یک پشت پر، و کم و بیش دائمی است.

لیزر موهای زائد برای مردان: هر آنچه که باید بدانید



لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟
موهای بدن، اگرچه کاملا طبیعی و طبیعی هستند، اما می توانند برای بسیاری از افراد دردناک باشند. مردان به دنبال راه‌های کارآمد برای از بین بردن موهای زائد هستند، به خصوص که سایر انواع حذف مو، مانند اپیلاسیون، اصلاح و کرم‌های موبر، زمان‌بر هستند و دوام زیادی ندارند. رشد مجدد بعد از اینها می تواند خارش و خارش داشته باشد و سایه ای در زیر پوست ایجاد کند که رنگ ناهمواری به پوست می دهد. همچنین دسترسی به بسیاری از نواحی بدن خودتان سخت است و استرس بیشتری به این فرآیند می‌افزاید.

لیزر موهای زائد روشی است که در آن پرتو لیزر به سمت پوست هدف قرار می گیرد تا موها را از بین ببرد و از رشد مجدد آن جلوگیری کند. پرتو خاصی از نور اپیدرم (سطح پوست) را دور می زند و فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و از تولید مثل مو جلوگیری می کند. نور لیزر با هدف قرار دادن فولیکول به گرما تبدیل می شود.

این بدان معنی است که با برخورد لیزر به فولیکول مو، ساقه مو ضعیف می شود. در طی یک دوره درمان، فولیکول می میرد و موها نمی توانند دوباره رشد کنند و در نتیجه از رشد مو جلوگیری می شود. پس از آن، رشد مجدد به حداقل می رسد و مو تا 90٪ کاهش می یابد. اگر دوباره رشد موها را تجربه کنید، نرم‌تر، ظریف‌تر و روشن‌تر از قبل می‌شوند.

در اینجا در sk:n پزشکان بسیار آموزش دیده و با تجربه ما از لیزرهای درجه پزشکی برای این فرآیند استفاده می کنند و یک برنامه درمانی شخصی برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن ایجاد می کنند.



کجا می توانم موهای زائد را با لیزر از بین ببرم؟
شما می توانید لیزر موهای زائد را تقریباً در هر نقطه از صورت و بدن، حتی نواحی حساس مانند ناحیه شرمگاهی انجام دهید.

رایج ترین مکان هایی که مردان برای لیزر موهای زائد انتخاب می کنند عبارتند از:

پشت و شانه ها: لیزر موهای زائد یک انتخاب عالی برای این مناطق سخت است، به خصوص که حداقل نگهداری را ایجاد می کند.
خط فک، خط ریش و گردن: با اصلاح، این نواحی حساس اغلب مستعد سوختگی با تیغ و موهای زیر پوستی هستند. لیزر موهای زائد می تواند نیاز به استفاده از تیغ را از بین ببرد.
باسن، اطراف مقعد و نواحی عمومی: حتی در این نواحی شخصی و ظریف، لیزر موهای زائد به خوبی عمل می کند و بروز آکنه و موهای زیر پوستی را کاهش می دهد.
قفسه سینه: لیزر موهای زائد در نواحی بزرگ بدن به خوبی عمل می کند. همچنین در میان مردانی که نمی‌خواهند موهای سینه‌شان را کاملاً از بین ببرند، اما می‌خواهند آن‌ها را نازک‌تر و نازک‌تر کنند، محبوب است.
لیزر موهای زائد زیر بغل و پاها نیز به طور فزاینده ای محبوب می شود، به خصوص در ورزشکارانی مانند دوچرخه سواران، شناگران یا بدنسازان.

برای اطمینان از اینکه موثرترین درمان لیزر موهای زائد را دریافت می‌کنید، همیشه قبل از درمان با یک پزشک حرفه‌ای مشورت کنید زیرا مواردی مانند اسکار، کلوئید یا داروهایی که مصرف می‌کنید می‌توانند بر روند درمان تأثیر بگذارند.



آیا لیزر موهای زائد ضرر دارد؟
با فناوری جدید لیزری که اکنون در دسترس است، این درمان بسیار کمتر از اپیلاسیون دردناک است. اکثر مردم می گویند که دردناک نیست، اما برخی گزارش می دهند که این احساس مانند ضربه زدن یا ضربه زدن به نوار لاستیکی، همراه با احساس گرما است.

لیزرهای ما مجهز به یک دستگاه خنک کننده ویژه هستند که به راحتی در طول درمان کمک می کند، به خصوص در هنگام درمان نواحی حساس، مانند صورت یا ناحیه تناسلی.



چه مدت طول می کشد تا نتایج را ببینید؟
مو باید در مرحله خاصی از چرخه رشد خود هدف قرار گیرد تا آن را مختل کند. با شروع دوره درمان، موهای فردی در مراحل مختلف این چرخه خواهند بود. این بدان معناست که برای هدف قرار دادن موها در مرحله بهینه رشد، به جلسات درمانی متعددی نیاز خواهید داشت.

برای به دست آوردن اثرات طولانی مدت، ما به طور معمول 8 تا 12 درمان حذف موهای زائد را با فاصله 4 تا 6 هفته، بسته به ناحیه ای از بدن که تصمیم گرفته اید هدف قرار دهید، توصیه می کنیم. در طول مشاوره رایگان شما با یکی از پزشکان بسیار آموزش دیده ما، آنها قادر خواهند بود یک برنامه درمانی سفارشی برای شما بسازند تا به شما در دستیابی به نتایج دلخواهتان کمک کنند.



یادگیری های کلیدی
لیزر موهای زائد یک انتخاب رایج برای مردانی است که می خواهند موهای صورت و بدن را حذف کنند.
این یک انتخاب عالی برای حذف موهای زائد در مناطق سخت است.
لیزر درجه پزشکی برای از بین بردن مو در فولیکول و جلوگیری از رشد مجدد آن استفاده می شود.
موهایی که دوباره رشد می کنند نرم تر و ظریف تر هستند.
لیزر موهای زائد به خوبی عمل می کند


در تمام نواحی بدن از جمله صورت، گردن، سینه، پشت، باسن، ناحیه پری مقعد و شرمگاهی.
این درمان بسیار کمتر از اپیلاسیون دردناک است و مشکلات موهای زیر روییده و تحریک اصلاح را برطرف می کند.
نزدیکترین کلینیک خود را پیدا کنید و با یکی از متخصصین پوست ما مشورت کنید تا در مورد اینکه لیزر موهای زائد چگونه می تواند برای شما کار کند، مشاوره بگیرید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

ali

1402/03/19

عالی

آخرین مقالات