کلینیک مروارید

لیزر کل بدن | تمام موهای زائد بدن خود را از بین ببرید

1401/05/05
770
5
0

در سرویس لیزر کل بدن، تمام قسمت‌هایی از بدن افراد که دارای موهای زائد هستند، کاملا لیز می‌شوند. برای آشنایی با این سرویس کلیک کنید.

لیزر کل بدن؛ بهترین و کارآمدترین ترین سرویس

بسیاری از خانم‌ها و آقایان از داشتن موهای زائد در نقاط مختلف بدن خود ناراضی هستند و به دنبال راهی برای از بین بردن این موهای زائد می‌باشند. لیزر کل بدن بهترین روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن است. لیزر در مقایسه با روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد مانند اپیلاسیون، وکس و استفاده از تیغ بسیار راحت‌تر بوده و درد ناشی از آن نیز خیلی کم‌تر است. همچنین استفاده از تکنولوژی لیزر روشی مقرون به‌صرفه است زیرا در این روش موهای زائد به‌مرور زمان برای همیشه از بین می‌روند. در این مطلب به بررسی لیزر تمامی قسمت‌های بدن، نکات و مراقبت‌های بعد از آن می‌پردازیم.




بهترین روش برای لیزر کل بدن کدام است؟

بهترین روش برای لیزر کل بدن این است که همه قسمت‌های مختلفی که قصد از بین بردن موهای زائد آن‌ها را دارید را در یک جلسه لیزر کنید. این کار موثرتر و همین‌طور مقرون‌به‌صرفه تر بوده تا این که هر بار یک قسمت از بدن را لیزر کنید. همچنین با این کار بدن شما به درمان با لیزر عادت کرده و انجام آن برای شما راحت‌تر می‌شود.

تعداد جلسات کافی برای حذف همه موهای زائد بدن با لیزر

اینکه چند جلسه برای لیزر کل بدن کافی است به دستگاه لیزر استفاده شده بستگی دارد. طبیعتا هر چقدر دستگاه لیزر پیشرفته‌تر باشد تعداد جلسات لازم برای حذف موهای زائد کمتر می‌شود. معمولا شش جلسه طول می‌کشد که تمامی موهای زائد بدن لیزر شوند و پس از پایان جلسه ششم می‌توانید تصمیم به ادامه یا توقف درمان بگیرید.

 لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است

استفاده از لیزر محدودیتی نداشته و اکثر افراد 12 سال به بالا می‌توانند از لیزر برای حذف دائمی موهای زائد خود استفاده کنند. افرادی که رنگ پوست آن‌ها روشن‌تر است، رنگ موهای آن‌ها تیره بوده و همچنین ضخامت موهایشان زیاد است می‌توانند نتیجه بهتری از لیزر کل بدن بگیرند.

افرادی که رنگ پوستشان سبزه یا تیره‌تر است باید از دستگاه‌های لیزر خاصی استفاده کنند که مناسب این رنگ پوست است. زیرا در صورت استفاده از دستگاه لیزر معمولی نتیجه دلخواه را کسب نخواهند کرد. بنابراین توجه به این نکته هنگام انتخاب دستگاه اهمیت زیادی دارد.



لیزر کل بدن چه مزایایی دارد

از روش‌های متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود. استفاده از لیزر بهترین و کارآمدترین روش برای حذف دائمی موهای زائد است. از مزایای حذف موهای زائد با لیزر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

·      با استفاده از لیزر به طور دائمی یا برای مدت طولانی از دست موهای زائد راحت می‌شوید

·      در صورت استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد به شکل همیشگی، دیگر نیازی به استفاده از روش‌های قدیمی برای انجام این کار نیست

·      رفع تیرگی بخش‌های زیر بغل و بیکینی در صورت استفاده دوباره از لیزر امکان‌پذیر است

·      استفاده از لیزر باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود

·      پس از هر جلسه لیزر بدن، موهای زائدی که رشد می‌کنند نازک‌تر، کم‌رنگ‌تر و کمتر هستند

·      انتخاب لیزر به جای روش‌های دیگر باعث می‌شود از عوارض اصلاح موهای زائد مانند ایجاد زخم و حساسیت در امان باشید. زیرا اگر لیزر پوست به درستی انجام شود عوارضی نخواهد داشت

·      لیزر در درمان برخی عارضه‌های پوستی مانند فولیکولیت کاذب موثر بوده و همچنین باعث جوان‌سازی پوست می‌شود

·      از فواید دیگر لیزر کل بدن می‌توان به زمانی که صرف این کار می‌شود اشاره کرد. با استفاده از لیزر می‌توان در مدت زمان کم و بدون درد به نتیحه دلخواه رسید

·      با توجه به دائمی بودن تاثیر لیزر می‌توان دید که در مدت زمان طولانی هزینه کمتری صرف حذف موهای زائد می‌شود. با انجام لیزر دیگر مجبور نخواهید بود هر بار بابت تیغ، ریش‌تراش، موم، کرم موبر و موارد دیگر هزینه پرداخت کنید

·      با لیزر کردن، موهای زیرپوستی از بین می‌روند. با تابش پرتوهای نور به فولیکول‌ها و از بین رفتن آن‌ها موی جدید رشد نمی‌کند، حتی اگر مویی رشد کند به شکل صاف بوده و در زیر پوست پیچ نمی‌خورد که منجر به داشتن پوستی شفاف و صاف می‌شود


عوارض لیزر کل بدن را بشناسید

استفاده از لیزر عوارض زیادی ندارد و فقط در برخی موار شاهد بروز عوارض هستیم. عوارض لیزر گذرا بوده و پس از مدتی از بین می‌روند. بنابراین می‌توان گفت که لیزر کل بدن عوارض خطرناکی ندارد. با این وجود به دلیل استفاده از دستگاه لیزر نامناسب یا تنظیمات اشتباه دستگاه و همچنین استفاده از اپراتور با مهارت کم و بی‌تجربه ممکن است باعث ایجاد عوارض در پوست شود. برخی از عوارض لیزر کل بدن عبارتند از التهاب و سوزش پوست، قرمزی و تورم، پوسته پوسته شدن و در بعضی موارد سوختگی سطحی.


در کلینیک زیبایی مروارید کل بدن خود را به راحتی لیزر کنید

افرادی که به بهداشت شخصی خود اهمیت زیادی می‌دهند، همواره به دنبال از بین بردن تمام موهای زائد بدن خود هستند. استفاده از لیزر کل بدن بهترین روش برای این کار است. لیزر بدن در مقایسه با روش‌های قدیمی، سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و عوارض بسیار کمی دارد. استفاده از دستگاه و کادر مناسب در نتیجه این کار تاثیر زیادی دارد و نباید به هر مجموعه‌ای برای انجام لیزر مراجعه شود.

کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس با به روزترین دستگاه‌ها و با استفاده از کادر مجرب، آماده ارائه خدمات به تمامی کسانی است که قصد لیزر کل بدن خود را دارند. در کلینیک مروارید می‌توانید با قیمتی مناسب و رقابتی تمام بدن خود را لیزر کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه مروارید تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات