کلینیک مروارید

میکرونیدلینگ | جوان‌سازی و خون‌رسانی به پوست با این روش به‌روز و کاربردی

1401/03/03
1666
5
0

روش میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش‌های جوان‌سازی و زیباسازی پوست است که در کلینیک مروارید شهر قدس هم انجام می‌شود. با روش اجرا و مزایای این روش آشنا شوید.

با میکرونیدلینگ پوست خود را ترمیم کنید

میزان زیبایی ظاهری بانوان رابطه‌ای مستقیم با کیفیت و شادابی پوست صورت آن‌ها دارد. عوامل مختلفی مانند چین‌وچروک، سلول‌های مرده و جوش‌ها و آکنه‌ها می‌توانند روی زیبایی ظاهری پوست صورت خانم‌ها تاثیر منفی بگذارند. به‌ همین خاطر در کلینیک‌های زیبایی از روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن این مشکلات پوستی استفاده می‌شود. یکی از بهترین انواع این روش‌ها، میکرونیدلینگ است. متخصصان زیبایی با استفاده از این روش می‌توانند تمام عارضه‌های پوستی را از بین ببرند و خون‌رسانی به نواحی مختلف پوست صورت را افزایش دهند. باید اشاره داشت که این روش زیبایی باید توسط متخصصان مجرب و ماهر در کلینیک‌های زیبایی انجام شود.

با میکرونیدلینگ پوست خود را ترمیم کنید


میکرونیدلینگ چیست؟

روش‌های زیباسازی و جوان‌سازی پوست تنوع بسیار بالایی دارند اما بااین‌حال برخی روش‌ها مانند میکرونیدلینگ کارایی و محبوبیت بیشتری دارند. از زمان‌های قدیم افراد با استفاده از مواد مختلف مانند شن و ماسه پوست صورت خود را ماساژ می‌دادند تا خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به آن افزایش پیدا کند. با پیشرفت تکنولوژی و اختراع دستگاه‌های جدید در زمینه زیباسازی پوست، روش‌های قدیمی پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست جای خود را به روش‌های مدرن مانند میکرونیدلینگ دادند.

میکرونیدلینگ روشی است که در آن متخصص زیبایی با دستگاه مخصوص روی پوست صورت روزنه‌های بسیار ریزی ایجاد می‌کند تا خون‌رسانی، اکسیژن‌رسانی و دارورسانی به آن افزایش پیدا کند. در این روش از یک دستگاه مخصوص استفاده می‌شود که در داخل آن تعداد بسیار زیادی سوزن ریز وجود دارد. این سوزن‌ها وارد پوست صورت خانم‌ها می‌شود و آن روزنه‌های کوچک را ایجاد می‌کند. باید اشاره داشت که Microneedling به دو روش دستی و با دستگاه انجام می‌شود اما روش دستی منسوخ شده است و جوان‌سازی پوست با آن توصیه نمی‌شود.

شما می‌توانید در کلینیک زیبایی مروارید واقع در شهر قدس، انواع خدمات زیباسازی پوست مانند Microneedling را دریافت کنید. متخصصان زیبایی ما دوره‌های مناسب این روش را گذرانده‌اند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن با میکرونیدلینگ، پوست شما را زیبا و شفاف کنند.

اهمیت استفاده از میکرونیدلینگ برای شادابی پوست

همان‌طور که عنوان شد یکی از اصلی‌ترین و بهترین روش‌های شاداب‌سازی و شفاف‌سازی پوست، Microneedling است. باید اشاره داشت که استفاده از این روش اهمیت بسیاری برای شاداب‌سازی و شفاف‌سازی پوست دارد. چرا که در این روش سوزن‌های دستگاه با یک عمق مشخص و مناسب وارد پوست صورت می‌شوند و سلول‌های زیرین پوست می‌توانند به‌راحتی به هوا و داروهای پوستی دسترسی داشته باشند.

میکرونیدلینگ چیست

کاربرد Microneedling در جوان‌سازی پوست

روش Microneedling کاربردهای فراوانی در جوان‌سازی و شاداب‌سازی پوست دارد. افراد با استفاده از این روش می‌توانند انواع چین‌وچروک‌ها و جوش‌های پوست صورت خود را از بین ببرند و پوستی جوان و شاداب داشته باشند. به‌طور کلی کاربردهای Microneedling عبارت‌اند از:

·      رفع عوارض سوختگی پوست

·      رفع چین‌وچروک‌های پوست

·      از‌بین‌بردن سلول‌های مرده سطح پوست

·      رفع جای جوش‌ها و آکنه‌ها

·      رفع تیرگی‌های قسمت‌های مختلف پوست صورت

مزایای استفاده از Microneedling را بشناسید

استفاده از میکرونیدلینگ برای زیباسازی و شفاف‌سازی مزایای بسیاری مانند رفع کامل چین‌وچروک‌های پوست، ازبین‌بردن آثار جوش‌ها و آکنه‌ها و افزایش اعتمادبه‌نفس دارد. افراد با استفاده از خدمات میکرونیدلینگ کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس از این مزایا بهره‌مند شوند. برای انجام Microneedling در کلینیک زیبایی مروارید کافی است با مشاوران مجموعه ما تماس برقرار کنید. با مزایای استفاده از Microneedling آشنا می‌شویم.

رفع چین‌وچروک‌های پوست

چین‌وچروک‌های پوست صورت می‌تواند ظاهر پوست زیبای شما را تحت تاثیر قرار بدهد. خانم‌ها روش‌های زیادی را برای ازبین‌بردن این عارضه‌های پوست امتحان می‌کنند اما با Microneedling می‌توان این عارضه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون استفاده از داروهای شیمیایی از بین برد.

ازبین‌بردن اثر جوش‌ها و آکنه‌های سطح پوست

یکی از بدترین عارضه‌های پوستی، اثر جوش‌ها و آکنه‌های دوران نوجوانی و جوانی است. افراد با استفاده از Microneedling می‌توانند اثر این عارضه‌های پوستی را از بین ببرند. با این روش زیباسازی پوست تمام سلول‌های مرده پوست که در نواحی اثر جوش‌ها و آکنه‌ها قرار دارند به مرور زمان از بین می‌روند. باید اشاره داشت که سرعت از‌بین‌بردن اثر جوش‌ها و آکنه‌ها به تعداد جلسات میکرونیدلینگ و شدت این عارضه‌های پوستی بستگی دارد.

افزایش اعتمادبه‌نفس بانوان

یکی از مولفه‌های مهم و تاثیرگذار بر اعتمادبه‌نفس بانوان، زیبایی و جوانی پوست صورت آن‌ها است. خانم‌ها می‌خواهند پوستی شفاف و زیبا داشته باشند تا زیبایی آن‌ها همیشه در اوج باشد. به همین خاطر یکی از مزایای اصلی استفاده از Microneedling، افزایش اعتمادبه‌نفس بانوان است. چرا که با استفاده از این روش، تمام عارضه‌های پوستی از بین می‌روند و شما پوستی جوان، زیبا و شفاف خواهید داشت.


میکرونیدلینگ

ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست و افزایش شفافیت آن

سلول‌های پوست به مرور زمان می‌میرند و تجمع آن‌ها روی هم می‌تواند شفافیت و زیبایی پوست شما را کاهش دهد. افراد با استفاده از Microneedling می‌توانند این سلول‌های مرده را به‌راحتی و بدون درد از بین ببرند تا پوست آن‌ها دوباره شفافیت خود را به دست آورد.

تعداد جلسات مورد نیاز میکرونیدلینگ

تعداد جلسات مورد نیاز Microneedling بسته به شرایط پوست شما دارد. به‌طور کلی با چهار الی شش جلسه یک ساعته و با فاصله زمانی چهار هفته‌ای شرایط پوست بسیاری از افراد به حالت ایده‌آل می‌رسد. باید توجه داشت که برخی افراد ممکن است به شش الی ده جلسه برای افزایش زیبایی و شفافیت پوست خود نیاز داشته باشند. برای افزایش شفافیت و زیبایی پوست خود با Microneedling، می‌توانید به کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس مراجعه کنید تا متخصصان ما به بهترین شکل با این روش زیباسازی، پوست شما را جوان کنند.

مراقبت‌های بعد از میکرونیدلینگ

مانند تمام روش‌های دیگر زیباسازی و جوان‌سازی پوست، شما باید بعد از میکرونیدلینگ برخی موارد را رعایت کنید تا نتیجه انجام این روش زیبایی برای شما به اوج برسد. این مراقبت‌ها باعث می‌شوند که Microneedling بهترین اثر را روی پوست شما بگذارد.


مراقبت‌های بعد از Microneedling عبارت‌اند از:

کلینیک زیبایی مروارید

·      عدم لمس و ماساژ پوست در روزهای اولیه انجام Microneedling

·      استعمال کرم‌های ضدآفتاب دارای زینک

·      عدم مصرف میوه‌ها و مواد غذایی التهاب‌زا

·      قرارنگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید

·      عدم مصرف داروهای ضد‌التهاب

خدمات تخصصی میکرونیدلینگ در کلینیک زیبایی مروارید

خدمات زیباسازی و جوان‌سازی حتما باید در کلینیک‌های زیبایی معتبر و زیر نظر متخصصان مجرب و ماهر انجام شود. کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی منطقه است و شما می‌توانید انواع خدمات زیباسازی پوست از جمله میکرونیدلینگ را زیر نظر متخصصین این مرکز انجام دهید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات