کلینیک مروارید

هزینه لیزر موهای زائد بدن

1401/05/02
899
5
0

عوامل گوناگونی در هزینه لیزر موهای زائد بدن تاثیرگذارند مانند نوع دستگاه و مواد مصرفی. با هزینه لیزر نواحی بدن در کلینیک مروارید آشنا شوید.

لیزر موهای زائد بدن روشی مقرون به صرفه است

از روش‌های بسیار رایج برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده از لیزر است. اگر هزینه لیزر موهای زائد بدن را با روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد مقایسه کنید متوجه مقرون به صرفه بودن روش لیزر می‌شوید. چرا که با استفاده از لیزر، پس از چند جلسه دیگر موهای زائد رشد نخواهند کرد ولی در صورت به کارگیری روش‌های دیگر شما هر بار باید مبلغی را به از بین بردن موهای زائد اختصاص دهید. در بلند مدت بیشتر متوجه تفاوت این هزینه‌ها خواهید شد. در این مطلب دلایل تفاوت قیمت لیزر موهای زائد را بررسی خواهیم کرد.


چه عواملی در هرینه لیزر موهای زائد تاثیر گذارند

با توجه به رواج روش لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن افراد بسیاری به مراکز گوناگونی مراجعه می‌کنند تا با این روش از شر موهای زائد خود خلاص شوند. اما موردی که بسیاری از این افراد با آن مواجه می‌شوند تفاوت هزینه لیزر موهای زائد بدن در مراکز مختلف است.

حتما با جست‌وجو و پیگیری متوجه ارزان‌تر بودن یا گران‌تر بودن قیمت‌های لیزر موهای زائد شده‌اید. علت این تفاوت چیست؟ عوامل متفاوتی در تفاوت هزینه لیزر موهای زائد بدن تاثیر گذارند، مانند نوع دستگاهی که برای این کار استفاده می‌شود، مواد مصرفی استفاده شده، نوع خنک کننده به کار گرفته شده و عوامل دیگر. در ادامه به شرح هر یک از این موارد می‌پردازیم.

هزینه نگهداری دستگاه‌ لیزر

از عوامل موثر در تعیین هزینه لیزر موهای زائد بدن می‌توان به هزینه نگهداری از دستگاه‌های لیزر اشاره کرد. هزینه نگهداری دستگاه‌های لیزر با هم متفاوت است. مثلا برای برخی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد، مبلغی بین 25 تا 50 میلیون تومان صرف هزینه نگهداری آن‌ها در یک سال می‌شود. با این مبلغ می‌توان یک دستگاه لیزر موهای زائد تهیه کرد اما با کیفیت پایین‌تر. همچنین برخی دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن افرادی با پوست تیره‌تر و برخی دیگر برای پوست‌های روشن کاربرد دارند. بنابراین دستگاه انتخابی در کاهش یا افزایش هزینه مصرفی موثر است.

مواد مصرفی مورد استفاده و تاثیر آن‌ها در هزینه لیزر موهای زائد بدن

برخی از کمپانی‌های تولیدکننده دستگاه لیزر موهای زائد بدن برای تولید محصول مقرون به صرفه‌تر، مجبور می‌شوند از بعضی امکانات مانند هندپیس قابل تعویض چشم‌پوشی کنند. استفاده از دستگاه‌هایی که هندپیس غیرقابل تعویض دارند مشکلی به وجود نمی‌آورد. در واقع با عوض کردن هندپیس اصول بهداشتی بیش‌تر رعایت می‌شوند. طبیعتا اگر از دستگاهی استفاده کنید که برخی از قطعات آن قابل تعویض باشند، هزینه لیزر موهای زائد بدن شما افزایش می‌یابد.


نوع خنک کننده‌ها در هزینه لیزر موهای زائد بدن تاثیر گذار است

اینکه چه نوع خنک کننده‌ای در دستگاه لیزر موهای زائد بدن استفاده می‌شود در تغییر تعرفه هزینه لیزر موهای زائد بدن تاثیر می‌گذارد. در برخی از دستگاه‌ها برای جلوگیری از درد کمی که لیزر دارد از خنک کننده با گازهای سرد استفاده می‌شود و در برخی دیگر از خنک کننده‌های معمولی که باد سرد تولید می‌کنند. استفاده از گازهای سرد هزینه بیشتری دارد پس نوع خنک کننده در تعیین قیمت لیزر موهای زائد موثر است.

تجربه و مهارت اپراتور

علاوه بر نوع دستگاه، مواد مصرفی و نوع خنک کننده، اپراتو دستگاه‌ نیز در تفاوت هزینه لیزر موهای زائد بدن موثر است. پس از اینکه پزشک تعداد جلسات و نوع دستگاه مورد استفاده را برای شما تعیین کرد، اپراتور دستگاه کار لیزر موهای زائد بدن را برای شما انجام می‌دهد.

در صورتی که اپراتور تجربه و مهارت بالایی داشته باشد از لیزر موهای زائد نتیجه بهتری می‌گیرید. طبیعتا استفاده از تیم و اپرتور با تجربه‌تر هزینه بیشتری دارد اما موثرتر نیز هست. پس با انتخاب یک مرکز زیبایی مناسب از هدر رفتن پول خود جلوگیری کنید.

تفاوت هزینه لیزر موهای زائد بدن به دلیل استفاده از دستگاه‌های متفاوت

هرچقدر دستگاه‌های لیزری که در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود پیشرفته‌تر باشند، هزینه لیزر موهای زائد بدن بالاتر می‌رود. برای از بین بردن موهای زائد بدن از دستگاه‌های متفاوتی استفاده می‌شود، زیرا یک دستگاه برای همه افراد مناسب نیست. دستگاهای مورد استفاده برای از بین بردن لیزر موهای زائد بدن معمولا الکساندرایت، دیود، دکا و ان‌دی یاگ هستند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.


قیمت دستگاه‌های لیزر با توجه به کیفیت و کاربرد آن‌ها متفاوت است. این دستگاه‌ها از حدود 30 میلیون تومان تا حدود یک و نیم میلیارد تومان قیمت دارند. نکته قابل توجه این است که بسیاری از افراد به همه دستگاه‌های لیزر الکساندرایت می‌گویند در حالی که چنین نیست و الکساندرایت تنها یکی از مدل‌های مشهور در دستگاه‌های لیزر است.

دستگاه لیزر الکساندرایت

از سریع‌ترین و تاثیر گذارترین تکنولوژی‌های لیزر در دنیا می‌توان به الکساندرایت اشاره کرد. لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد نواحی وسیعی از بدن کاربرد دارد. از این دستگاه به منظور از بین بردن، جلوگیری از رشد موهای نازک و بر روی پوست‌های روشن استفاده می‌شود. در صورت استفاده از این دستگاه در پوست‌های تیره نتیجه مطلوبی به دست نمی‌آید.

دستگاه لیزر دیود

با توجه به دوره‌های تابش سریع لیزر دیود، تعداد جلسات درمانی برای از بین بردن موهای زائد کاهش می‌یابد. البته این سریع‌تر بودن درد و عوارض جانبی بیشتری را به همراه دارد. همچنین تفاوت لیزر دیود با لیزرهای دیگر خیلی زیاد نیست و فقط کمی موثرتر است.

دستگاه لیزر ان‌دی یاگ

درست است که لیزر ان‌دی یاگ مناسب همه نوع پوستی هست، اما بیشتر برای از بین بردن موهای زائد پوست‌های تیره طراحی شده است. لیزر ان‌دی یاگ تابش کمتر و طول موج بیشتری دارد و برای از بین بردن موهای زائد نواحی وسیعی از بدن کاربرد دارد.

دستگاه لیزر دکا

لیزر دکا هر دو طول موج ان‌دی یاگ و الکساندرایت را دارد و از مزایای هر دو این دستگاه‌ها برخوردار است. لیزر دکا محصول جدیدتری نسبت به موارد اشاره شده به شمار می‌رود و می‌تواند هم طول موج کوتاه و هم طول موج بلند تولید کند. بنابراین هزینه لیزر موهای زائد بدن با استفاده از این دستگاه بیشتر می‌شود.

دیگر عوامل موثر در هزینه لیزر موهای زائد بدن

هزینه لیزر موهای زائد بدن برای هر فرد متفاوت بوده و نمی‌توان با قاطعیت گفت که چه مقدار هزینه صرف این کار خواهید شد. به هر حال توصیه می‌شود که کیفیت را فدای قیمت نکنید. برخی مراکز با قیمت پایین‌تری خدمات لیزر را ارائه می‌دهند اما ممکن است با به کارگیری نامناسب دستگاه، استفاده از مواد مصرفی بی‌کیفیت و اپراتور غیر حرفه‌ای خسارات جبران‌ناپذیری به وجود آورند. همچنین عوامل دیگری در تعیین قیمت لیزر موهای زائد موثرند مانند:

·      تعداد جلسات لیزر و تعداد شات‌های لازم

·      ناحیه درمانی، وسعت و زمان مورد نیاز برای آن ناحیه

·      هزینه‌های کلینیک و دست‌مزد پزشک معالج

·      دستگاه استفاده شده برای لیزر

هزینه لیزر موهای زائد بخش‌های مختلف بدن در کلینیک مروارید

با توجه به ناحیه درمانی که قصد از بین بردن موهای زائد آن را دارید، هزینه پرداختی متفاوت خواهد بود. مثلا هزینه لیزر موهای زائد صورت با دست‌ها متفاوت است زیرا برای هرکدام زمان متفاوتی سپری می‌شود.

در ادامه هزینه لیزر بخش‌های متفاوت بدن را در کلینیک مروارید بررسی می‌کنیم.

لیزر موهای زائد صورت

موهای زائد صورت در زیبایی افراد تاثیرگذارند و برخی افراد سعی می‌کنند با روش‌های متفاوتی که برخی از آن‌ها عوارض زیادی دارند موهای این ناحیه را از بین ببیرند. پوست صورت بسیار حساس است و استفاده از روش‌هایی مثل شیو کردن با تیغ می‌توند به پوست آسیب برساند. بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده از لیزر است.

با لیزر موهای زائد صورت دیگر تا مدت‌ها خبری از این موها نیست. هزینه لیزر موهای زائد صورت به چند بخش نقسیم می‌شود. مثلا هزینه لیزر پیشانی حدود 30000 تومان و چانه 35000 تومان است. موهای زائد بخش‌های دیگر صورت نیز مانند پشت لب، خط ریش و گونه به صورت جدا لیزر می‌شوند.



از بین بردن موهای زائد دست‌ها

بسیاری از افراد دوست ندارند که دست‌هایشان مو داشته باشد و به همین دلیل موهای دست خود را با استفاده از تیغ و روش‌های دیگر اصلاح می‌کنند. پوست دست به ویژه در قسمت بازو حساس بوده و استفاده از این روش‌ها عوارضی مانند بریدگی، التهاب و جوش زدن را به همراه دارد.

با لیزر موهای زائد دست می‌توان برای مدت بسیار طولانی یا حتی همیشه از  رشد موهای این بخش از بدن جلوگیری کرد. هزینه لیزر موهای زائد دست‌ها با توجه به اینکه کدام قسمت از دست به لیزر نیاز دارد، فرق میکند. برای مثال هزینه لیزر موهای ساعد دست 80000 تومان می‌باشد، یا برای از بین بردن موهای بازو باید 45000 تومان هزینه کرد.

هزینه لیزر موهای زائد پا

از بین بردن موهای زائد پا کاری زمان‌بر و طاقت‌فرساست. برای اصلاح موهای پا با استفاده از کرم موبر یا تیغ باید زمان زیادی را صرف این کار کرد که بسیار آزار دهنده بوده و ممکن است باعث آسیب به پوست پا شود. اما چرا باید خودمان را عذاب دهیم وقتی می‌توان به سادگی این کار را انجام داد؟

برای از بین بردن موهای زائد پا استفاده از لیزر بهترین گزینه است. در این روش درد زیادی حس نمی‌شود و برای همیشه با موهای زائد این نواحی خداحافظی خواهید کرد. هزینه لیزر موهای زائد پا نیز مانند دیگر بخش‌ها تقسیم می‌شود. مثلا برای لیزر موهای روی پا 30000 و برای از بین بردن موهای زائد ران پا مبلغ 140000 تومان باید هزینه کرد.

لیزر موهای زائد بیکینی و هزینه آن

بسیاری از افراد دوست ندارند در ناحیه بیکینی موهای زائد داشته باشند و وجود موهای زائد در این ناحیه برایشان آزار دهنده است. قبل از رایج شدن استفاده از لیزر، این افراد از موم، تیغ، کرم موبر و روش‌های دیگر برای شیو کردن موهای بیکینی استفاده می‌کردند.

چند سالی هست که لیزر موهای زائد بیکینی به خصوص در میان بانوان رواج یافته است. با لیزر کردن این ناحیه دیگر نیازی به تیغ یا موم نیست. هزینه لیزر موهای زائد بیکینی حدودا 85000 تومان بوده و با این مبلغ می‌توان برای همیشه از دست موهای زائد این قسمت راحت شد.

هزینه از بین بردن موهای زائد شکم با لیزر

اگر موهای زائد شکم زیاد باشند زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهند. افراد زیادی دوست ندارند در ناحیه شکم موی زائد داشته باشند و برای از بین بردن موهای زائد این بخش از بدن از اپیلاسیون یا روش‌های دیگر کمک می‌گیرند. روش‌های گذشته شاید همان لحظه تاثیرگذار باشند اما هر بار ناچار به تکرار آن‌ها هستید.

با استفاده از لیزر در نواحی شکم نیازی به اصلاح مکرر نیست. استفاده از لیزر در این بخش از رشد مجدد موهای آن جلوگیری می‌کند. لیزر موهای زائد شکم حدود 80000 تومان هزینه دارد و با این مبلغ می‌توان برای همیشه از شر موهای زائد شکم خلاص شد.

هزینه از بین بردن موهای زائد سینه

برخی افراد به صورت ژنتیکی موهای زیادی در بخش سینه دارند که ممکن است برایشان خوشایند نباشد. این موها با گذر زمان بلندتر و ضخامت آن‌ها بیشتر می‌شود. برای از بین بردن موهای زائد سینه می‌توان از موم، تیغ، وکس کردن و روش‌های دیگر استفاده کرد. اما این روش‌ها تاثیر موقت دارند و استفاده دوباره از این روش‌ها در بلند مدت هزینه زیادی دارد.

بهترین روش برای حذف دائمی موهای زائد سینه استفاده از لیزر است. با لیزر کردن موهای زائد سینه دیگر خبری از رویش مجدد آن‌ها نیست. هزینه لیزر موهای زائد سینه با توجه به نوع دستگاه، مهارت اپراتور، تعداد جلسات مراجعه و عوامل دیگر متفاوت بوده ولی معمولا برای خط سینه و دور سینه، هرکدام چیزی حدود 30000 تومان هزینه دریافت می‌کنند. در ادامه لیست هزینه‌های موهای زائد بدن را در کلینیک مروارید مشاهده می‌کنید.

جدول کامل هزینه‌های لیزر موهای زائد بدن

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که انجام خدمات لیزر هزینه بسیار زیادی دارد در حالی که  این‌گونه نیست. در واقع هزینه لیزر موهای زائد بدن در مقایسه با هزینه روش‌های دیگر مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. در جدول پایین لیست کامل هزینههای لیزر در کلینیک مروارید را مشاهده می‌کنید که برای رضایت مشتریان به از قیمت‌های منسب و رقابتی استفاده شده است.

خدمات + هزینه

پیشانی

30000

چانه

35000

پشت لب

30000

گونه

30000

خط ریش

30000

کل صورت

80000

گردن

35000

پشت گردن

35000

روی دست

30000

ساعد دست

80000

بازو

45000

کل دست

120000

روی پا

30000

ساق پا

140000

ران پا

140000

کل پا

250000

زیر بغل

55000

بیکینی

85000

خط شکم

30000

خط سینه

30000

دور سینه

30000

باسن

80000

شکم

80000

گودی کمر

70000

پکیج طلایی (دست کامل+پا کامل+صورت کامل+زیر بغل+ بیکینی+خط شکم 420000

پکیج ویژه (تمام نقاط بدن و صورت) 520000


لیزر موهای زائد با مناسب‌ترین قیمت در کلینیک مروارید

سوالی که هنگام تصمیم‌گیری برای لیزر کردن موهای زائد برای بیشتر افراد پیش می‌آید این است که چقدر باید برای این کار هزینه کنیم؟ هزینه لیزر موهای زائد بدن با توجه به این که کدام نواحی از بدن تحت درمان قرار می‌گیرند، نوع دستگاه لیزر، مواد مصرفی و مهارت اپراتور متفاوت است. نکته قابل توجه دیگر، تفاوت قیمت در مراکز زیبایی مختلف است و گاهی شاهد اختلاف زیاد قیمت بین این مراکز هستیم.

کلینیک مروارید آماده ارائه انواع خدمات لیزر با مناسب‌ترین قیمت است. ما در این کلینیک به شما تضمین می‌دهیم که کار لیزر شما توسط کادری مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود و از این بابت هیچ‌گونه جای نگرانی نیست. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات و هزینه لیزر موهای زائد می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات