کلینیک مروارید

ژل لب | روشی آسان و سریع برای افزایش زیبایی چهره

1401/05/05
798
5
0

یکی از عمل‌های ساده زیبایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته، تزریق ژل لب است. برای آشنایی با چگونگی و انواع روش‌های این تزریق همراه ما باشید.

با تزریق ژل لب، لب‌های خود را زیبا و برجسته کنید

تزریق ژل لب با هدف بهبود فرم و حجم لب انجام می‌شود که در این مورد باید به میزان تزریق و عمق آن دقت کرد تا نتیجه مطلوبی حاصل شود. همین‌طور باید تناسب بین لب‌ها برقرار کرد تا فرد بعد از انجام این کار احساس رضایت داشته باشد. تزریق ژل از جمله روش‌هایی است که برای حجم‌دهی و زیبایی لبها مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاملا بی‌خطر است. این تزریق زیبایی بر حجم کناره‌های لب و بافت لب تاثیر می‌گذارد. برای آشنایی بیشتر با روش و مزایای این تزریق و همین‌طور معرفی برندهای معتبر آن، این مطلب را مطالعه نمایید.


روش تزریق ژل لب

قبل از اینکه تزریق انجام شود بهتر است از تمیز بودن لب خود مطمئن باشید، حتی نرم‌کننده لب هم استفاده نکنید و لبتان دارای مواد آرایشی نباشد. پزشک با کمک پماد یا کرم بی‌حس کننده لب را بی‌حس می‌کند، (می‌توان از آمپول‌های بی‌حس کننده هم استفاده کرد اما چون میزان بیحسی بیشتر می‌دهد و ممکن است در فرم لب تاثیرگذار باشد توصیه می‌شود از کرم و پماد استفاده کنید) و با تزریقات مکرر در نواحی مورد نیاز فرم و حجم مناسبی به لب می‌دهد. احساس درد ناچیز به دلیل تزریق سوزن طبیعی بوده و قابل تحمل است.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

مشاهده کبودی و متورم شدن لب بعد از تزریق کاملا طبیعی است و بعد از چند روز ناپدید می‌شوند. با این حال با دانستن نکات و روش‌های مراقبتی بعد از تزریق می‌توان از پیش آمدن عوارض جدی‌تر جلوگیری کرد تا نتیجه مطلوبی حاصل شود و فرم لب زیباتر گردد.

مراقبت‌های پس از تزریق شامل این موارد می‌شوند:

·      تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل، از آرایش کردن لب‌ها خودداری نمایید

·      یک تا دو روز بعد از تزریق ژل از انجام فعالیت‌های شدید جسمی خودداری کرده زیرا که این فعالیت‌ها باعث افزایش ورم و خون‌مردگی می‌شوند

·      تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل لب، آب بنوشید تا میزان هیدراته و آب بدن حفظ شود و روند ترمیم سریع‌تر پیش رود

·      استفاده از کمپرس به بهبود کبودی و ورم کمک می‌کند

·      به مدت ۴۸ ساعت در مکان‌هایی مانند سونا، جکوزی یا محیط‌های گرم نباشید

انواع فرم‌های تزریق ژل لب

فرم لب بعد از تزریق تغییر می‌کند و باید به پزشکتان در مورد فرم دلخواه توضیح دهید. برخی افراد مایل هستند لب‌های حجیم داشته باشند و برخی فرم‌های دیگری می‌خواهند. اما باید این نکته هم در نظر گرفت: داشتن لبی که به فرم صورت بیاید از داشتن لب‌های حجیم مهم‌تر است. در ادامه انواع فرم‌های لب بعد از تزریق ژل را معرفی می‌کنیم و به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

ژل لب عروسکی، طبیعی، قلبی، روسی، دکمه‌ای و صدفی از پرطرفدارترین انواع فرم لب هستند. اما باید در نظر داشته باشید که حجم‌دهی لب نباید ملاک اصلی باشد و باید با توجه به مواردی مانند سن متقاضی، فرم لب، انحنای آن و هدف از تزریق، فرم مناسب را انتخاب کنید.

لب‌های عروسکی

تزریق عروسکی را ژل لب باربی هم می‌گویند. در این حالت پزشک برای چنین فرمی ژل بیشتری را به لب پایین تزریق کرده و آن را حجیم‌تر می‌کند. سپس مقدار کمتری ژل به لب بالا تزریق می‌کند و فرم عروسکی یا همان باربی را به لب می‌دهد. این مدل بیشتر به افرادی که دارای صورت لاغر و کشیده هستند می‌آید و اگر مشکل دیده شدن لثه در هنگام خندیدن را دارید با تزریق مدل عروسکی مشکلتان بر طرف می‌شود.

تزریق ژل لب طبیعی

ژل لب طبیعی برای افرادی است که می‌خواهند لبی با فرم طبیعی داشته باشند. به همین دلیل تزریق بسیار ناچیزی فقط برای حالت طبیعی انجام می‌شود. به این مدل تزریق حالت کلاسیک هم می‌گویند. مدل طبیعی بیشتر در افرادی که لب بسیار باریکی دارند و نمیخواهند لب، خیلی حجیم شود استفاده می‌شود.

مدل لب روسی

تزریق ژل برای حالت روسی یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در ایران است. این فرم از لب به اکثر حالت‌های مختلف صورت می‌آید. این مدل روسی برای آن دسته از افرادی که لب کم حجمی داشته و مایل‌اند لبشان حجیم و زیبا شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا تزریق مدل روسی نتیجه خوبی به همراه دارد.

ژل لب قلبی

فرم قلب لب برای افرادی که صورت‌های کشیده و بیضوی شکلی دارد مناسب‌تر است. در این حالت با تزریق ژل به لب بالا و پایین و گرد کردن حاشیه لب فرم قلب به آن می‌دهند. انتخاب مدل قلبی به سلیقه افراد بستگی دارد. برای تزریق چنین فرمی باید پزشک تخصص کافی را داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود و خساراتی پیش بیاید.




انواع برند ژل لب برای تزریق

بهترین و برترین برندهای مناسب برای تزریق ژل لب عبارتند از بلوترو، تئوسیال، رووفیل، استایلج، رستیلن و پرفکتا. برندهای متفرقه با قیمت‌های بسیار پایین‌تری هم موجود است که ممکن است نتیجه خوبی برای شما نداشته باشند. تمامی برندهای گفته شده از بهترین‌ها هستند و شما می‌توانید با اطمینان از آن‌ها استفاده کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

مزایا، معایب و ماندگاری تزریق ژل لب

حجم‌دهی و فرم‌ دهی مناسب به لب در کم‌ترین زمان ممکن، پایین بودن عوارض بعد از تزریق، هزینه کمتر، مشاهده فوری نتیجه بعد از تزریق ژل، از بین بردن چین و چروک لب و اطراف آن، بالا بردن اعتماد به نفس، ایجاد هماهنگی بیشتر بین لب‌ها از مزایای این روش است.

تزریق این ژل عوارض خاصی ندارد و تنها در صورتی شاهد عوارض آن خواهیم بود که این کار در مراکز غیرمجاز و با استفاده از مواد غیر طبیعی انجام شود. برخی عوارض این عمل زیبایی شامل این موارد می‌شود: کبودی و ورم، خونریزی، حساسیت و آلرژی به مواد ژل و طبیعی نبودن حالت لب.

ماندگاری ژل لب به عواملی مانند نوع ژل و برندی که استفاده می‌شود، میزان فعالیت، سوخت وساز بدن و میزان تزریق بستگی دارد. به طور کلی این روش دائمی نیست و حداکثر میزان ماندگاری آن 9 ماه است. بسیاری از افراد بعد از چند ماه دوباره برای تزریق به کلینیک مورد نظر مراجعه می‌کنند.


 

 

داشتن لبی خوش فرم و زیبا در کلینیک مروارید با تزریق ژل لب

لب عضو مهمی در صورت است و در رویارویی با افراد، معمولا به عنوان اولین قسمت صورت دیده می‌شود. داشتن فرم مناسب به کمک تزریق ژل لب در زیبایی چهره و اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار است. انتخاب فرم مناسب با چهره، هزینه کم و نتیجه سریع از مزایا‌ی تزریق ژل بوده که با آن آشنا شدیم.

ما در کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس با داشتن کادری مجرب برای انجام خدمات زیبایی از جمله، تزریق ژل لب، بوتاکس، لیزر و سایر خدمات زیبایی در خدمت مشتریان هستیم. در کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس پزشکان و تکنسین‌های متخصص زیبایی با به کار بردن برترین برندها، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. برای رزرو وقت می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات