کلینیک مروارید

کربوکسی تراپی | بهترین روش غیرتهاجمی زیباسازی پوست

1401/03/05
1806
5
0

یکی از بهترین روش‌های غیرتهاجمی جوان‌سازی پوست، کربوکسی تراپی است. در این مطلب با این روش و مزایای انجام آن آشنا می‌شویم.

کربوکسی تراپی 

عارضه‌های پوستی مانند افتادگی، چین‌وچروک، آکنه و سلولیت می‌توانند باعث کاهش اعتمادبه‌نفس بانوان شوند. به همین خاطر بانوان از روش‌های زیادی برای جوان‌سازی و شاداب‌سازی پوست خود استفاده می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های جوان‌سازی پوست، روش کربوکسی تراپی است که افراد با استفاده از آن می‌توانند بدون هیچ‌گونه عوارضی، پوستی جوان و بدون عارضه پوستی داشته باشند. از این روش می‌توان برای ازبین‌بردن انواع عارضه‌ها در قسمت‌های مختلف پوست مانند صورت، بازو یا باسن استفاده کرد. در این مطلب با این روش جوان‌سازی پوست و بهترین کلینیک ارائه‌دهنده خدمات آن آشنا می‌شویم.


بهترین روش غیرتهاجمی زیباسازی پوست

کربوکسی تراپی چیست؟

روش‌های درمانی زیادی برای جوان‌سازی پوست وجود دارند که از آن‌ها برای ازبین‌بردن انواع عارضه‌های پوستی مانند سلولیت، چین‌وچروک و گودی زیر چشم استفاده می‌شود. روش کربوکسی تراپی یکی از همین روش‌ها است که به‌عنوان یک روش درمانی غیرتهاجمی شناخته می‌شود. روش غیرتهاجمی به روشی گفته می‌شود که سلول‌های بدن با آن به‌صورت طبیعی برخورد می‌کنند و واکنشی تهاجمی به آن نشان نمی‌دهند.

برای مثال تزریق ژل یا بوتاکس یک روش تهاجمی است چرا که این مواد به‌صورت طبیعی در بدن وجود ندارند و ممکن است سلول‌های بدن به آن واکنش نشان دهند. در کربوکسی تراپی متخصصین گاز دی اکسید کربن را به زیر مناطق مختلف پوست تزریق می‌کنند تا عارضه‌های پوستی از بین بروند. شما می‌توانید این روش زیباسازی پوست را در کلینیک زیبایی مروارید که یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در شهر قدس است، انجام دهید.

مزایای استفاده از کربوکسی تراپی برای جوان‌سازی پوست

روش درمانی غیرتهاجمی کربوکسی تراپی مزایای بسیاری دارد که این روش را برای خانم‌ها بسیار جذاب می‌کند. از جمله این مزایا می‌توان به غیرتهاجمی بودن، سرعت بالا و بدون عوارض بودن اشاره کرد. برخلاف بسیاری از روش‌های دیگر جوان‌سازی پوست، این روش هیچ‌گونه عوارضی ندارد. چرا که این روش یک روش غیرتهاجمی است و مواد غیرطبیعی به بدن وارد نمی‌شود. با مهم‌ترین مزایای استفاده از کربوکسی تراپی برای جوان‌سازی پوست آشنا می‌شویم.

کربوکسی تراپی غیرتهاجمی است

می‌توان گفت مهم‌ترین مزیت کربوکسی تراپی، غیرتهاجمی بودن آن است. بدن انسان به‌صورت طبیعی دی‌اکسیدکربن را جذب می‌کند. به همین خاطر با تزریق این گاز به زیر پوست افراد، بدن هیچ‌گونه واکنش بدی نشان نمی‌دهد و افراد می‌توانند بدون مشکل عارضه‌های پوستی خود را از بین ببرند و پوستی جوان، شاداب و بدون چین‌وچروک داشته باشند. باید توجه داشت که این روش درمانی باید زیر نظر متخصصین مجرب و در کلینیک‌های زیبایی معتبر مانند کلینیک زیبایی مروارید انجام شود.


سرعت بالای Carboxytherapy

راپی برای جوان‌سازی

برخلاف برخی روش‌های زیباسازی و جوان‌سازی پوست، کربوکسی تراپی سرعت بالایی دارد و افراد می‌توانند در جلساتی کوتاه‌مدت، این روش درمانی را تجربه کنند. باید اشاره داشت که سرعت این روش به عواملی مانند شرایط و مقدار عارضه‌های پوستی افراد مرتبط است. همچنین تجربه متخصصی که Carboxytherapy را انجام می‌دهد نیز در سرعت این روش تاثیرگذار است. جلسات این روش درمانی بین 15 الی 30 دقیقه طول می‌کشد و افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پوستی شاداب و بدون عارضه پوستی داشته باشند.

امکان جوان‌سازی پوست قسمت‌های مختلف بدن

بیشتر روش‌های جوان‌سازی پوست مخصوص نواحی مختلف صورت هستند. درصورتی که از روش کربوکسی تراپی می‌توان برای جوان‌سازی و زیباسازی قسمت‌های دیگر پوست نیز استفاده کرد. برای مثال از این روش می‌توان برای از‌بین‌بردن عارضه‌های پوستی مانند سلولیت‌ها در بازوها یا باسن استفاده کرد. باید توجه داشت که به علت ظرافت پوست صورت، تاثیر این روش در این ناحیه بیشتر از نواحی دیگر بدن است.

کربوکسی تراپی عوارضی ندارد

همان‌طور که عنوان شد، یکی از اصلی‌ترین مزایای کربوکسی تراپی، بدون عوارض بودن آن است. به علت این که این روش یک روش درمانی غیرتهاجمی می‌باشد، برای پوست بانوان هیچ عوارضی ندارد و افراد می‌توانند با خیالی راحت از آن برای جوان‌سازی پوست خود استفاده کنند.

روش انجام Carboxytherapy

کلاژن یکی از مهم‌ترین موادی است که در جوان‌سازی پوست تاثیر مستقیم دارد. پوست برای جوان‌سازی خود به این ماده نیاز دارد و در صورت نبود آن پیر می‌شود. با افزایش سن، میزان کلاژن‌سازی در بدن کاهش پیدا می‌کند و به همین خاطر پوست دچار عارضه‌های مختلف می‌شود. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر کلاژن‌سازی، اکسیژن و میزان جریان خون در پوست است. با تزریق گاز دی‌اکسیدکربن در زیر پوست، رگ‌های خونی کوچک زیادی در زیر پوست تشکیل می‌شوند که براثر تشکیل آن‌ها، کلاژن‌سازی در این قسمت‌های پوست افزایش پیدا می‌کند.

روش انجام Carboxytherapy

به همین خاطر در Carboxytherapy به زیر پوست نواحی دارای عارضه پوستی، مقدار کمی دی‌اکسیدکربن تزریق می‌شود. به‌طورکلی یکی از اصلی‌ترین عوامل تحریک‌کننده افزایش جریان خود در زیر پوست، دی‌اکسیدکربن است که با این روش زیباسازی پوست، جریان خود در قسمت‌های زیرین پوست به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. عموما برای دریافت بهترین نتیجه، افراد به 10 جلسه منظم و متوالی کربوکسی تراپی نیاز دارند.

اهمیت انجام کربوکسی تراپی در کلینیک‌های زیبایی معتبر

هزینه خدمات زیبایی نسبتا زیاد است و افراد باید این خدمات را در کلینیک‌هایی انجام دهند که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه داشته باشند. این امر ازآن‌جهت اهمیت دارد که کلینیک‌های زیبایی معتبر مانند کلینیک زیبایی مروارید شهر قدس، خدمات باکیفیت‌تری دارند و انجام خدمات زیبایی مختلف از جمله کربوکسی تراپی در ین کلینیک‌ها ماندگاری بیشتری خواهد داشت. همچنین باید اشاره داشت که افراد با انجام خدمات در این کلینیک‌ها نتیجه بهتری خواهند گرفت. شما می‌توانید با خیالی راحت از بابت کیفیت و نتیجه Carboxytherapy، این روش درمانی جذاب را در کلینیک زیبایی مروارید انجام دهید.

نکات مراقبتی بعد از Carboxytherapy

یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر ماندگاری و کیفیت کربوکسی تراپی، رعایت برخی نکات مراقبتی بعد از انجام این روش جوان‌سازی پوست است. پیشنهاد می‌شود بعد از انجام این روش از ماساژ قسمت‌های درمان‌شده پوست خودداری کنید. همچنین به مدت 72 ساعت از حضور در زیر نور مستقیم خورشید و گرما خودداری نمایید. تا 24 ساعت بعد از انجام کربوکسی تراپی، دوش گرفتن توصیه نمی‌شود.

خدمات کربوکسی تراپی در کلینیک زیبایی مروارید

بهترین خدمات کربوکسی تراپی در کلینیک زیبایی مروارید

کربوکسی تراپی یکی از کم‌خطرترین و سالم‌ترین روش‌های زیباسازی پوست است که خانم‌ها با استفاده از آن می‌توانند زیبایی پوست قسمت‌های مختلف بدن خود را دوباره به دست آورند. کلینیک زیبایی مروارید یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی شهر قدس است که این روش درمانی در این کلینیک، زیر نظر مجرب‌ترین و بهترین متخصصان زیبایی انجام می‌شود. شما می‌توانید بهترین خدمات زیباسازی پوست از جمله کربوکسی تراپی را در این کلینیک معتبر تجربه کنید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه کاربران

آخرین مقالات